All Retail
Опубліковано

Walmart перетворює чотири магазини в лабораторії електронної комерції

Walmart перетворює чотири своїх гіпермаркети в лабораторії, де досліджують, як краще використовувати стаціонарні магазини рітейлера для електронної комерції. У них мережа тестує різні технології.

Як звичайні магазини можуть стимулювати зростання онлайн-продажів? Це те, над чим Walmart працює в чотирьох нових лабораторіях. Чотири американських об’єкта мережі будуть перетворені в дослідницькі центри, де співробітники будуть використовувати цифрові інструменти, а обладнання магазинів буде адаптовано до використання різних стратегій щодо прискорення та поліпшення підготовки онлайн-замовлень.

Компанія стверджує, що величезна мережа магазинів Walmart має стати перевагою, в тому числі і в електронній комерції. Завдяки більш ніж 4,7 тис. фізичних магазинів в Сполучених Штатах, навколо яких більше 90% американців живуть в радіусі 16 км, точки продажів можна перетворити в зручні центри як для підготовки замовлень, так і для їх збору або доставки — пише Retail Detail

Компанія вважає, що навіть невеликі втручання вже можуть мати значення для підвищення ефективності. Наприклад, співробітникам, які вибирають продукти, які «важко знайти», відшукати їх на 20% легше завдяки більш точному позначенню місцезнаходжень і наявності мобільного пристрою, що вказує їм шлях. Таким чином, сигналізація і технології — ось деякі із інновацій, які рітейлер випробовує в магазинах-лабораторіях.

Супермаркети також протестують додаток зі штучним інтелектом, який може сканувати відразу кілька коробок на складі а не одну за одною. Крім того, Walmart хоче спробувати краще синхронізувати асортимент одягу в тестових магазинах та в Інтернеті. Каси також будуть оновлені як з точки зору обладнання, так і програмного забезпечення.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або