All Retail
Опубліковано

Білорусь: Євроторг повідомив про зростання зіставних продажів в третьому кварталі, незважаючи на «зовнішню невизначеність»

Теги:
Евроопт
AR ексклюзив
Фото:
telegraf.by

Білоруський ритейлер Євроторг (мережа "Євроопт") в третьому кварталі повідомив про зростання зіставних продажів на 5,0%, незважаючи на те, що його генеральний директор назвав рік роком "зовнішньої невизначеності".

Як і на багатьох інших ринках, показники групи за квартал багато в чому були обумовлені збільшенням середнього розміру кошика (+ 10,3%), в той час як відвідуваність знизилася (-4,8%), оскільки покупці менше відвідували магазини, але витрачали більше через пандемію COVID-19.

"Євроторг продемонстрував солідні операційні результати третій квартал поспіль, незважаючи на зовнішню невизначеність, яку приніс нам поточний рік", — прокоментував генеральний директор Андрій Зубков. «Цей стійке зростання підтверджує стійкість нашої бізнес-моделі і додатково підтверджує прийняту нами стратегію".

Зареєстровані продажі за квартал зросли на 8,7% до 1,2 млрд. білоруських рублів, що відповідає зниженню на 10,8% в доларовому вираженні.

У третьому кварталі група відкрила 19 нових магазинів, з яких 18 були магазинами в форматі «магазини біля дому», а також розширила свою присутність в Інтернеті — протягом липня і серпня продуктова онлайн-служба роздрібного продавця згенерувала 800 000 замовлень, що на 29,9% більше в порівнянні з минулим роком.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або