«Нова Пошта» додала можливість автоматичної оплати за посилку
- Фото:
- Новое Время
Група компаній "Нова Пошта" запустила можливість скористатися послугою безконтактного автоматичного списання грошей за посилку, відзначається в повідомленні компанії у вівторок.
Суть послуги в тому, що при отриманні посилок у відділеннях оплата з картки клієнта здійснюється автоматично — відразу після того як він оглянув і висловив готовність забрати посилку.
Роботу сервісу забезпечує фінансова компанія «Пост Фінанс», яка є частиною групи компаній "Нова Пошта".
"Під час карантину запит на онлайн-платежі виріс в рази, ми і самі всіляко стимулювали людей переходити в онлайн: впроваджували нові можливості оплат в додатку та на сайті, ввели можливість заплатити за третіх осіб. За допомогою нової опції мобільного додатка ми ще раз промотуємо безконтактні методи оплати, показуючи, що це не тільки безпечно, але і швидко, зручно і вигідно", — зазначає СЕО Пост Фінанс Андрій Кривошапко.
Послуга може бути підключена з ініціативи покупця в особистому кабінеті або мобільному додатку «Нова Пошта». Обовʼязкова умова — попередньо необхідно привʼязати банківську карту до додатка «Нова Пошта» та вибрати її в якості основної для списань. Якщо карт кілька, потрібно вказати, з якої з них кошти будуть списуватися за замовчуванням.
Після огляду посилки у відділенні достатньо повідомити про обраний спосіб оплати оператору "Нова Пошта".
"Для забезпечення додаткової безпеки проведення оплати, якщо сума за товар перевищує 500 грн, то перед списанням коштів клієнт отримає смс з кодом, яким необхідно підтвердити платіж", — наголошується в повідомленні оператора.