Українські ТРЦ фіксують зниження темпів приросту трафіку після введення карантину вихідного дня
- Фото:
- All Retail
Українські торгово-розважальні центри в перший тиждень після карантину вихідного дня фіксують зниження темпів приросту трафіку, що спостерігався в пʼятницю і понеділок.
Про це повідомили в прес-службі компанії «Будхаус Груп», що розвиває регіональні ТРЦ в Україні: Fabrika, (Херсон), «Любава» (Черкаси), Forum Lviv (Львів).
"З понеділка по четвер трафік знижувався. У середу і четвер трафік був уже практично такий же, як в середу і четвер до карантину, в кращому випадку виріс до 5%. Якщо брати сумарно за чотири робочих дня, то трафік виріс на 7-12 % в залежності від ТЦ в порівнянні з чотирма днями до карантину ", — сказано в повідомленні, передає Інтерфакс-Україна.
Як уточнили в компанії, схожа тенденція спостерігалася в динаміці оборотів орендарів.
"Перші дні вони (обороти) були вищі, потім вирівнялися. Уже зараз зрозуміло, що додатковий трафік людей в будні не перекриє втрати вихідних днів", — відзначили в компанії.
Уповільнення приросту трафіку спостерігалося і в столичному ТРЦ Dream Town.
"У попередню пʼятницю і наступний після вікенду понеділок приріст трафіку склав 20% до звичайного, тоді як у вівторок, середу і четвер — 15%", — зазначив директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець.
У ТРЦ Ocean Plaza трафік виріс стільки в понеділок і у вівторок, повідомила комерційний директор ТРЦ Дарʼя Завадська.
"Обороти у всіх по-різному, але тенденції зростання немає", — сказала вона.