All Retail
Опубліковано

Близько половини безконтактних оплат в фізичному ритейлі по картках Mastercard в Україні відбувається цифровими гаманцями

Українці все більше віддають перевагу цифровому способу оплат. Згідно зі статистикою Mastercard, сьогодні вже 46% від усіх безконтактних оплат у фізичному ритейлі в Україні відбувається за допомогою мобільних гаманців – оцифрованими в них картками, у смартфонах і гаджетах.

При цьому в загальній кількості всіх безготівкових платежів з картками Mastercard в Україні сьогодні 72% оплат відбувається безконтактно, в той час як лише рік тому цей показник становив 51%.

"Якщо раніше користувач вибирав між карткою та готівкою, то сьогодні, в новій цифровій реальності, ця дилема трансформувалася у вибір між безконтактною карткою і смартфоном. 7 із 10 оплат у фізичному ритейлі з нашими картками вже безконтактні, що близько до показників таких фінансово зрілих ринків, як, наприклад, Великобританія. — підкреслив Юрій Батхін, віце-президент із розвитку бізнесу Mastercard в Україні та Молдові. — Що стосується безконтактних оплат гаджетами — Україна серед країн-лідерів у світовому масштабі: фактично, кожна друга безконтактна оплата здійснюється смартфоном або іншим NFC-гаджетом. Для порівняння — у Нідерландах цей показник дорівнює 28%, а в Польщі і Бельгії 13% і 6% відповідно".

Кількість онлайн-оплат, за даними Mastercard, за останній рік в Україні зросла більше ніж на 45%, а в окремих категоріях зростання особливо стрімке: зокрема у транспортних сервісах  на 60%, у категорії покупок продуктів харчування  більш ніж на 100%.

Популярність цифрового способа оплат відповідає загальноєвропейському тренду. Так, свіже дослідження Mastercard European Evolution of Banking 2020 показало, що європейські користувачі стали частіше відмовлятися від готівки і більше цікавитися цифровими рішеннями в банкінгу: 62% всіх респондентів вже розглядають перехід від фізичного банкінгу в діджитал, що на 13 п. п. більше, ніж всього три роки тому.

Згідно з дослідженням, сьогодні 42% європейців здійснюють фінансові операції онлайн або в додатках частіше, ніж до пандемії, оскільки це швидше і простіше. При цьому 51% європейських користувачів вважають питання безпеки ключовими факторами при виборі рішень цифрового банкінгу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або