All Retail
Опубліковано

Українці споживають все менше розчинної кави, віддаючи перевагу зерновій та меленій

Теги:
кофе
Фото:
https://tostado.ru

В Україні спостерігається зростання продажів в натуральному вираженні зернової та меленої кави на тлі скорочення продажів розчинної, повідомили в компанії Асканія FMCG.

Так, згідно з динамікою імпорту кави (дані Державної митної служби) з січня по жовтень 2020 року, продажі зернової кави зросли в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року майже на 25% — до 9,11 тис. тонн, меленої — на 41%, до 9,97 тис. тонн. У той же час продажі розчинної кави в цьому році зменшилася на 4% — до 12,31 тис. тонн.

"Уже кілька років поспіль ми спостерігаємо за тим, що українці споживають все більше меленої та зернової кави і менше розчинної. Однак в грошовому вираженні розчинна кава показала приріст — споживачі відмовляються від дешевої розчинної кави на користь більш дорогої. Українські споживачі також відмовляються від powder instant (порошкової розчинної кави) і переходять на Freeze Dried Instant (фасована розчинна кава), яка вважається більш якісним ", — зазначила маркетинг-директор Асканія FMCG Інна Сірченко в коментарі агентству" Інтерфакс-Україна ".

За її словами, в цьому році падіння показали продажі необжаренної кави — майже на 6%, до 20,08 тис. тонн.

"Це повʼязано з тим, що сегмент HoReCa практично зупинився внаслідок епідемії: українці не так часто відвідують ресторани, як до карантину, зате почали купувати натуральну каву в ритейлі і пробувати готувати її самостійно. І якщо раніше багато пили каву в офісі протягом дня, то сьогодні завдяки дистанційному формату роботи кави пʼється вдома, тому в рітейл-сегменті вона продається непогано ", — зауважила маркетинг-директор Асканія FMCG.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або