All Retail
Опубліковано

Купівля та продаж через WhatsApp стали швидшими

Теги:
e-commerce
AR ексклюзив
Фото:
Malls.com

Покупці і продавці оцінять нові функції, такі, як візки для покупок і каталоги продуктів, і вже в 2021 році їм обіцяна можливість оплачувати покупки в додатку.

Інтерес до онлайн-покупок стрімко зростає в усьому світі в умовах пандемії. Навіть такий популярний месенджер, як WhatsApp, не зміг залишитися осторонь цієї тенденції. Покупці і продавці вже давно використовують додаток для обговорення покупок, тепер додано багато нових опцій, які роблять покупки більш зручними і швидкими.

Напередодні новорічних свят WhatsApp оголосив про деякі оновлення, які зроблять покупки через платформу простішими. Буде зручний торговий інструмент, наприклад, кошики для покупок. Завдяки цим функціям клієнти будуть збирати товари, переглядати каталоги продуктів і шукати те, що їм потрібно.

Вибравши бажаний товар, покупець може здійснити покупку, відправивши продавцеві одне повідомлення про замовлення. Ви також можете переглянути свою корзину, натиснувши відповідну кнопку прямо у вікні чату продавця.

Для доступу до каталогу товарів покупці можуть використовувати кнопку вибору, щоб відобразити значок магазину. Також всередині каталогу будуть доступні кнопки «Написати продавцеві» і «В кошик», щоб покупець міг відразу звʼязатися з продавцем або почати з створення списку товарів для покупки.

Це нововведення значно спрощує процес покупки і прискорює його. Напередодні новорічних свят, коли багато людей в мережі поспішають вибирати подарунки для своїх близьких, цей інструмент, безсумнівно, полегшить життя як покупцям, так і продавцям.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або