All Retail
Опубліковано

Онлайн-супермаркет «Сільпо» в деталях: що готує рітейлер для свого e-commerce бізнесу? 

Теги:
Сільпо
e-commerce
AR ексклюзив
Фото:
silpo.ua

Після запровадження першого локдауну в Україні мережа «Сільпо» активізувалася і приблизно за п’ять тижнів запустила сервіс онлайн-супермаркету.

При цьому, завдання у рітейлера було вкрай масштабним — якомога швидше реалізувати можливість здійснення інтернет-покупок у всіх містах присутності мережі.

За десять днів мережа «Сільпо» почала співпрацювати з сервісом доставки Glovo, а незабаром був створений власний онлайн-майданчик з послугою самовивозу в 260 магазинах мережі, в 60 містах країни. Пізніше у компанії вдосконалили цю послугу функцією «власної доставки» в 44 населених пунктах України.

Рітейлер вже тоді розумів, що буде з сервісом онлайн-магазину після завершення карантину. В результаті інтернет-магазин «Сільпо» залишили працюючим і продовжують роботу над його розвитком.

Враховуючи, що компанія Fozzy Group вже досить давно виношувала наміри запустити онлайн-сервіс, для «Сільпо» турборежимний старт (за три тижні) власного e-commerce не був проектом з нуля. В компанії вже були певні напрацювання, але не було решти ключових елементів (пристроїв для збирання онлайн-замовлень в магазині, системи по управлінню кур’єрами та ін.).

Ірина Румянцева, керівник департаменту електронної комерції «Сільпо», під час виступу на онлайн-заході RAU Summit 2020 зазначила, що специфіка продуктового онлайн-магазину відрізняється від покупок через Інтернет одягу чи техніки. В чому ж, на думку експерта, особливість і складність онлайн-grocery?

  • магазини і асортимент: в кожному супермаркеті пропозиції товарів, акції — різні;
  • кожен гість має мінімум три-онлайн магазини для збору продуктового кошика, хоча товари будуть доставлені за однією адресою;
  • ще одна складність для онлайн-магазину Сільпо — це відсутність якісної онлайн-доставки. Для сегменту продуктового рітейла при доставці має бути збережене дотримання певного температурного режиму. Для того, щоб замовлення від супермаркету до покупця було доставлено найшвидше — в Сільпо набирали власних кур’єрів у всіх 60 містах;
  • першопочатковий запуск інтернет-магазину був без онлайн-оплати. Оскільки в онлайн-grocery найдовший середній чек, а також сума замовлення не буде дорівнювати сумі чека, таке відхилення може зумовити товар на вагу.

Слідуючи тренду eco friendly, онлайн-магазин «Сільпо» планує запровадити функцію «plastic less» -заміну поліетиленових пакетів на паперові, при цьому, послугу хочуть зробити безкоштовною. Також рітейлер тестує функцію зворотної тари, де при замовленні взагалі немає відходів.

Також Ірина Румянцева розповіла про суму середнього чеку в інтернет-магазині «Сільпо» і ТОП-3 найпопулярніших позиції при замовленні онлайн.

Ірина Румянцева

«У нас є декілька сервісів і чек буде різним по різних сервісах. Найвищий чек — у планової доставки, бо найчастіше це велика закупівля. Сума такого чеку в п’ять-шість разів вища, ніж у чека звичайного супермаркету. У швидкої доставки середній чек вищий в три рази в порівнянні з фізичним супермаркетом.

Насправді, ТОП-3 позиції нашого онлайн-супермаркету не дуже відрізняються від оффлайну: якщо це замовлення через Glovo — то це цигарки та алкоголь, якщо через власну доставку «Сільпо» — це філе, банани, та фасовані сири», — відповіла на запитання All Retail пані Румянцева.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або