All Retail
Опубліковано

Мільйонні хабарі в мережі Kaufland: після пʼяти років розглядів в Польщі винним винесені вироки

Протягом пʼяти років прокуратура Польщі збирала докази грандіозного скандалу із хабарами, ключовою фігурою якого був такий собі Павло С., провідний менеджер відділу закупівель німецької мережі гіпермаркетів Kaufland.

Протягом багатьох років він брав хабарі, що вилились в загальну суму понад 4 млн. злотих (близько 1,1 млн. доларів) у представників таких брендів, як Bacardi Martini, Ustronianka, Sobieski, Red Bull, Zbyszko і FoodCare за доступ до полиць мережі, — передає WH.pl

Десятки торгових представників відомих брендів алкоголю, напоїв та інших продуктів харчування протягом багатьох років платили Павлу С. — співробітнику відділу закупівель Kaufland та головному фігуранту скандалу із хабарництвом — за те, щоб розмістити їх продукти на полицях магазинів мережі. Всього обвинувачений отримав, за висновками слідства, хабарів на суму в розмірі 4,1 млн. злотих.

Суд вирішив розділити підозрюваних на три групи. До першої групи увійшли 13 осіб, які в обмін на визнання провини і допомогу слідству, отримали умовні терміни.

Другу групу склали 26 осіб, в тому числі головний обвинувачений Павло С. та інші співробітники гіпермаркетів, які брали хабарі, а також особи, що допомагали відмивати брудні гроші.

До третьої групи увійшли 16 постачальників мережі Kaufland, які давали хабарі, але не визнали себе винними.

Павло С. був засуджений до 3 років тюремного увʼязнення і штрафу в розмірі 80 тис. злотих з конфіскацією майна, що відповідає розміру в 4,1 млн. злотих. Більше того, мережа Kaufland вимагає від нього 2,5 млн. злотих в якості компенсації за заподіяну шкоду.

Суд наклав фінансові санкції на більшість інших обвинувачених і призупинив виконання вироків про позбавлення волі на строк до трьох років умовно. Всі вони повинні повернути отримані майнові вигоди і сплатити відсотки компанії в розмірі до 10 тис. злотих.

Розслідування показало, що вся схема була заснована на механізмі, який може існувати і в інших торгових мережах. Зараз прокуратура Польщі аналізує поведінку менеджерів таких мереж, як Real, Carrefour, Makro і Auchan.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або