All Retail
Опубліковано

Новорічний подарунок для клієнтів Eldorado — нова програма лояльності

З 1 грудня в Eldorado запустили нову програму лояльності. Про деталі нововведень детально розповіла керівник відділу CRM Наталія Хомик.

У гаманці кожного з нас дуже багато карток різних програм лояльності. Зазвичай вони говорять, що картками користуються, але умови нарахування бонусів не пам’ятають, та й в цілому програми лояльності не є вирішальними факторами здійснення покупки.

А насправді, якщо подивитися на цифри, можна побачити, що середній чек, частота покупки і відгук на проведені акції у зареєстрованих в програмі лояльності клієнтів набагато вищі, ніж у незареєстрованих. А якщо у таких клієнтів ще й бонуси є, то різниця виходить куди більшою.

Програма лояльності робить покупців більш прихильними до ритейлера, стимулює їх повторно відвідувати магазини і є фактором вибору мережі для покупки — але не сама по собі, а в парі з вибудуваною комунікацією. Тут все ж потрібно віддати належне століттю цифрових технологій: інформації все більше, а обсяг пам’яті той самий. Тому клієнтам потрібно окремо нагадувати навіть про цінні і важливі для них речі.

Для нас програма лояльності — це не про лояльність клієнтів до нас, а про нашу лояльність до клієнтів та розуміння їхніх потреб. Завдяки аналізу історії покупок програма лояльності дозволяє сформувати персоналізовані пропозиції. Це так само дає можливість побудувати максимально наближену комунікацію до очікувань клієнтів. Кожною нашою дією, кожним нашим повідомленням ми нагадуємо клієнтам про їхні цінності, даруємо подаруночки та бонуси, а вони відповідають взаємністю і приходять до нас.

У новій програмі лояльності Eldorado учасники отримують бонуси. Зокрема, при покупці акційних товарів нараховуються бонуси в розмірі до 25% від суми чека. Також можна отримати бонусами 15% від суми покупки в день народження клієнта, а ще в рамках оновленої програми буде діяти нарахування 1% від вартості покупок. 1 бонус еквівалентний 1 гривні знижки на наступну покупку. Таким чином, участь у програмі лояльності дозволяє клієнтам отримати додаткову вигоду при наступних покупках.

У компанії завжди йдуть назустріч побажанням клієнтів. Тому при розробці програми головними цілями стали максимальна зручність її використання і практична користь для покупців. Команда Eldorado ретельно відпрацювала всі можливі сценарії, у повній мірі спростила етапи взаємодії та збудувала чітку систему комунікацій з клієнтами, а також розробила зручності використання програми лояльності, адже цінність не тільки в економії, а й в простоті.

Клієнтам Eldorado не потрібно носити із собою пластикові картки: номер мобільного телефону і є карткою лояльності. Для участі в програмі достатньо зареєструвати номер будь-яким зручним способом — в магазині, на сайті або в мобільному додатку — та відразу почати отримувати бонуси. Інформація про них доступна як в чеках, так і в особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку.

Також ми повністю оновили розділ програми лояльності на сайті. Як стверджують наші і не тільки наші клієнти, сторінка з описом бонусів від Eldorado — одна з кращих на ринку: https://eldorado.ua/info/loyalty/.

До того ж, ми робимо приємні додаткові сюрпризи для своїх клієнтів. Кличемо їх на майстер-класи, даруємо промокоди і всіляко розважаємо.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або