All Retail
Опубліковано

Walmart намагається вирішити одну з найбільших проблем онлайн-торгівлі

У напружений передсвятковий сезон повернення замовлень став одним з найактуальніших для рітейлера.

Як і багато інших рітейлерів під час пандемії, Walmart звернув свою активну увагу на розвиток електронної комерції. Але нові шляхи породжують нові проблеми. Одна з найбільших проблем онлайн-торгівлі — управління поверненнями клієнтів. Для Walmart з його масштабами торгівлі отримання всіх повернень з мінімальними витратами — велика складність.

Тим не менш, компанія вирішила надати покупцям нову послугу, яка дозволить спростити процес повернення. Їх логістичні проблеми, одна з найскладніших задач в онлайн-продажах, компанія постарається вирішити у співпраці з FedEx.

Рітейлер оголосив, що Поштова служба FedEx буде забирати товари, продані через його інтернет-магазин. Послуга «Самовивезення курʼєром від FedEx» безкоштовна для клієнтів, які повертають. Клієнтам потрібно буде тільки ініціювати процес на веб-сайті або в додатку Walmart.

Передбачено, що покупець повинен роздрукувати підтверджуючий документ для повернення, який він надасть курʼєру. Якщо такої можливості немає, покупці мають можливість безкоштовно повернути товар в одному з офісів FedEx.

У цьому випадку документи будуть роздруковані співробітниками поштової служби. Покупець надасть їм тільки QR-код, отриманий на сайті Walmart або в додатку Walmart.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або