All Retail
Опубліковано

Фокстрот і Microsoft Україна домовилися розглянути потенційне співробітництво у сфері цифрової трансформації рітейлу

Група компаній «Фокстрот» (розвиває ритейл електроніки та побутової техніки під брендом «Фокстрот») разом з Microsoft Україна розпочали переговори про потенційне співробітництво у  галузі модернізації інформаційних систем.

Станом на 2020 рік мережа налічує 162 магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м у 90 обласних і районних центрах України та інтернет-магазин foxtrot.ua, трафік відвідування якого досягає 9 млн користувачів на місяць

Основними напрямками потенційного партнерства стане допомога у цифровій трансформації, впровадженні ритейл-інновацій та сучасних технологій на базі платформ Microsoft. З цією метою сторони підписали Меморандум про взаєморозуміння (МОВ).

Сьогодні перед роздрібними продавцями стоїть завдання не відставати від тенденцій цифрової економіки, коли клієнти мають можливість купляти де і коли завгодно. Відповідність цим змінам стала не тільки необхідністю, але й можливістю переосмислення власної бізнес-моделі, необхідної для забезпечення стійкого прибутку через інтеграцію нових технологій.

"Успіх у сфері ритейлу залежить від того, як компанії використовують технології та інформацію у своєму бізнесі, аби не тільки краще знати своїх клієнтів, але й краще обслуговувати їх коштом розширення можливостей своїх співробітників, створення інтелектуального ланцюжка постачання та переосмислення досвіду роздробу", — говорить Ян Петер Де Йонг, директор "Microsoft Україна«.

Інтелектуальні інструменти Microsoft успішно впроваджуються у роботу безліччю торгових мереж по всьому світу. Додатки з підтримкою штучного інтелекту дозволяють створювати унікальні, персоналізовані пропозиції. Розуміння потреб і очікувань клієнтів лежить в основі успішної стратегії роздрібної торгівлі. Такий підхід допомагає компаніям налагодити тісні зв’язки з кожним клієнтом.

Співзасновники ГК «Фокстрот» Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев вважають важливою діджиталізацію роздрібної торгівлі, оскільки успіх ритейлерів залежить від використання інноваційних технологій: цифрові рішення забезпечують розуміння інтересів клієнтів та створюють інтелектуальний ланцюжок постачання.

Раніше у ГКФ почали співпрацю з акселератором у напрямку логістики, що істотно поліпшило складські процеси, та запустили проєкт з інноваційних способів доставляння товарів клієнтам.

"Крім того, Майкрософт допоміг ГКФ ефективно пройти локдаун, надавши у безкоштовне користування 6000 ліцензій Microsoft Office 365. Це дало можливість ефективно організувати віддалену роботу та використовувати сучасні засоби комунікацій і офісної роботи«, — говорить голова ради засновників Групи компаній «Фокстрот» Геннадій Виходцев. — «Подальша співпраця з Майкрософт дасть новий досвід ринку роздрібної торгівлі електронікою і побутовою технікою України в цілому, допоможе вивести на новий рівень досвід взаємодії з клієнтами і якість їх обслуговування».

«Сьогодні цифрові рішення є запорукою успіху розвитку омніканального формату ритейлера», — коментує голова наглядової ради «Фокстрот» Валерій Маковецький. — "Використання хмарних технологій дозволить ГКФ першими в Україні пілотувати передові інновації Майкрософт, що впроваджуються в усьому світі. За допомогою продуктів від нашого цифрового партнера ми зможемо ефективніше здійснювати аналіз великих обсягів інформації, зібраних за допомогою інтернету речей у роздрібних магазинах, й поліпшити досвід взаємодії з клієнтами та партнерами".

Передбачається, що надалі сторони визначать найбільш ефективні сфери й формати співпраці.

Юридична довідка:

Сторони цим прямо погоджуються, що для здійснення Потенційного співробітництва, як передбачено Сторонами у цьому МОВ, Сторони повинні будуть на наступному етапі укласти окрему угоду (угоди).

Справжній МОВ не є угодою, яка може бути приведена у виконання у примусовому порядку, а мається на увазі Сторонами як вираз поточних намірів Сторін. Жодна зі сторін не має наміру створювати будь-які юридичні права або зобов’язання для будь-якої сторони, у тому числі вимагати надалі укладення будь-якої зобов’язувальної угоди. Тільки письмова ліцензійна угода, підписана Microsoft Ireland Operations Limited, може створити ліцензійну угоду між Microsoft і її клієнтом, що має обов’язкову юридичну силу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або