All Retail
Опубліковано

Mango планує розширювати мережу магазинів в США

Іспанська компанія планує розширити свою фізичну присутність в США, відкривши кілька нових магазинів в 2021 році.

Нові торгові точки відкриються в Roosevelt Field, Menlo Park Mall і Grand Mall. Вони запропонують покупцям широкий вибір жіночих, чоловічих і дитячих колекцій. Точні дати відкриття нових магазинів поки не оголошені.

Mango стабільно присутній на ринку США з 2006 року. З 2017 року компанія стала більше інвестувати в розвиток цього напрямку. Багато що було зроблено для розробки додатків для оптової торгівлі та електронної комерції. Тепер компанія буде активніше відкривати фірмові магазини, що підвищить інтерес до бренду серед американських споживачів. За словами представників компанії, у Mango «велике майбутнє» на цьому ринку.

Відкриття нових магазинів Mango відбудеться в рамках партнерства між брендом та інвестиційним фондом нерухомості США Simon, ресторанами, розважальними закладами, магазинами і торговими центрами. Компанії сподіваються, що угода буде взаємовигідною для обох сторін. Як очікується, нові магазини Mango допоможуть підвищити впізнаваність бренду в США.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або