Фокстрот заявив про річне зростання продажів на 20% і збільшення частки онлайну в 2 рази
- Фото:
- All Retail
Після виходу з «весняного» локдауна з червня по грудень 2020 року приріст продажів мережі електроніки Фокстрот на ринку склав 25% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.
Одна з найбільших торгових мереж електроніки і побутової техніки в Україні. Налічує 162 магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м в 90 обласних і районних центрах України і інтернет-магазин, трафік відвідування якого досягає 9 млн користувачів в місяць
В цілому ж, за обсягами продажів компанія закінчила минулий рік зі зростанням 20%, а частка онлайн-продажів подвоїлася, повідомила компанія в офіційному прес-релізі в понеділок з посиланням на слова директора мережі Олексія Зозулі.
«Основними драйверами зростання були смартфони і телевізори: приріст річних продажів в Фокстрот склав 14% і 28% відповідно. Ці категорії разом з такими товарами як холодильники, пральні машини, кондиціонери, дрібною побутовою технікою, аксесуарами склали 70% всіх продажів. При цьому, головною особливістю 2020 року став значний приріст продажів ноутбуків і компʼютерної техніки: 80% і 67% відповідно», — зазначив CEO Фокстрот Олексій Зозуля.
За даними компанії, в 2 рази зросла частка послуги самовивозу інтернет-замовлень з будь-якого магазину мережі, а в Чорну пʼятницю цією опцією скористалися 69% всіх обслужених в дні акції покупців. Одними з головних чинників зростання відзначають карантинні обмеження роздрібної торгівлі і посилення присутності бренду Фокстрот в Діджитал-середовищі. Як показала практика, покупцям однаково важлива швидкість вибору і покупки (яку забезпечує онлайн) і купівельний досвід, який можна отримати тільки в фізичному магазині.
«У 2020 році кожен другий покупець, оформляючи покупку на FOXTROT.UA, вважав за краще забирати товар в магазині самостійно, скориставшись оновленим сервісом самовивозу інтернет-замовлень «Фоксаж» (раніше більш відомому, як послуга «Пікап» ). Перевагами даного способу покупки є легке оформлення в онлайні (в 5 кліків), готовність замовлення до видачі протягом 30 хвилин (при наявності необхідної позиції) і швидке отримання клієнтом в магазині (від 30 секунд до двох хвилин)», — додав Олексій Зозуля.
Крім того, в мережі Фокстрот розповіли, що в період зимового карантину в січні 2021 року відповідно до Постанови №1236 з 8 до 24 січня включно магазини будуть продавати асортимент товарів з категорії засобів звʼязку і медичного призначення. Всю решту побутову та електронну техніку можна придбати онлайн на офіційному сайті мережі зі швидкою адресною доставкою.
Бренд Фокстрот розвиває Група компаній «ФОКСТРОТ», співзасновники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.