All Retail
Опубліковано

Nhood — нова компанія з надання мультинаправлених послуг у сфері нерухомості

Фото:
All Retail

Антуан Гролен, президент Ceetrus та президент-засновник Nodi, оголосив про створення нової компанії-мультиоператора нерухомості Nhood (Нууд), що належить до Асоціації сім’ї Мюльє (AFM).

Таким чином, офіційно створено нову організацію: внаслідок розмежування активів компаній Ceetrus та Nodi, з одного боку, та злиття команд Ceetrus та Nodi у рамках нової компанії Nhood, з іншого. Ці об’єднані команди будуть надавати послуги для федерації незалежних підприємств Асоціації сім’ї Мюльє (AFM) та інших партнерів.

Nhood (Нууд) — це новий мультиоператор нерухомості, що веде діяльність з оновлення міської нерухомості з потрійним позитивним впливом: соціальним, екологічним, економічним (Люди, Планета, Прибуток). Досвід компанії охоплює повний спектр послуг в управлінні нерухомістю, експлуатації та комерціалізації, управлінні активами, благоустрій та девелопмент, маючи на меті створення міста, яке є більш стійким, екологічним та з широкою пропозицією послуг.

Сервісна організація, максимально наближена до проєктів та територій

Етьєн Дюпюї призначений генеральним директором Nhood (Нууд). Він відповідає за координацію та реалізацію стратегії з управління та інвестування з потрійним позитивним впливом. Марко Балдуччі керуватиме компанією Nhood в Україні.

Нова ідентичність з покликанням «змінювати об’єкти на краще»

Нова компанія має назву Nhood (Нууд) та оголошує свій основний принцип: «змінюємо об’єкти на краще». Назва, що представляє скорочення від слова «сусідство» (англ. «neighborhood»), є міжнародною та присвоєна 10 філіалам країн. Цей корпоративний бренд виражає амбіції створення стійкої цінності для ринку, для та спільно з жителями та на користь планеті.

Місія: оновлення та трансформація об’єктів з потрійним позитивним впливом

Nhood в першу чергу буде оцінювати об’єкти за критеріями, що знаходяться у потрійному вимірі: Планета, Люди, Прибуток, за точною методологією, яка враховує екологічний, кліматичний, соціальний та економічний впливи у своїй стратегії експлуатації, анімації, оновлення та управління об’єктами.

Партнери

Nhood надає послуги для компаній Ceetrus та Nodi, що мають у власності нерухомість, для компаній та брендів AFM (Leroy Merlin, Decathlon, Auchan тощо) та для зовнішніх партнерів (Morgan Stanley — Італія, Pharos Real Estate Fund SCA — Люксембург, Primonial та CNP — Франція, тощо). В Україні компанія вже активно надає послуги по комерціалізації. Також нещодавно було підписано договір про співпрацю з компанією Декатлон на супровід кількох відкриттів магазинів мережі.

«Разом ми збираємось створювати мультифункціональні місця, які зроблять революцію у місті та ритейлі. Ми проєктуємо ці місця з потрійним позитивним впливом, надихаючись концепцією 15-хвилинного міста. Перетворення на компанію, що надає послуги сфері нерухомості, є нашою основною перевагою. Більш гнучкі, як підприємці та партнери власників нерухомості, ми застосовуємо свої ноу-хау у різних напрямах, якомога ближче до локального зі збереженням автентичності та відповідальним ставленням», — заявляє президент Nhood Антуан Гролен.

«Кожен об’єкт ми оновлюємо на сталих та відповідальних принципах, покращуючи умови місцевих жителів. Ми починаємо з території та створюємо анімовані та сполучені квартали на довгостроковій основі для тих, хто там живе, працює та відвідує ці місця. Ми також прагнемо створити нові види послуг: управління ресурсами, покращення районів тощо. Три осі позитивного впливу дозволяють нам взаємодіяти у корисній синергії для якомога більшої кількості людей. Ми беремо на себе зобов’язання на місцевому рівні: дослухаємося, керуємося принципами інклюзії та узгодженості», — заявляє Етьєн Дюпюї, генеральний директор Nhood.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або