All Retail
Опубліковано

Відвідуваність торгових центрів «Епіцентр» в перший день після локдауна зросла на 50%

Теги:
DIY
Епіцентр
Фото:
delo.ua

Відвідуваність торгових центрів "Епіцентр" у перший день після січневого локдауна 2021 року зросла на 50% в порівнянні з аналогічним днем попереднього року — до 300 тис. відвідувачів, повідомила прес-служба "Епіцентр К".

Створений у 2003 році і відкрив перший гіпермаркет в Києві в грудні того ж року. Сьогодні представлений більш ніж 60 торговими центрами в Україні. Статутний капітал ТОВ "Епіцентр К" становить 158,6 млн грн.

"Сплеск торгівлі в перші дні очікуваний, оскільки протягом трьох тижнів локдауна ми постійно отримували незадоволені відгуки покупців, які не мали можливості купити необхідні товари", — цитується в прес-релізі заступник генерального директора "Епіцентр К" Володимир Гончаров.

Згідно з повідомленням, найбільше зростання продажів продемонстрували товари з категорії побутової хімії і засобів особистої гігієни — приріст склав 170%.

У топ продажів увійшли також керамплитка, лакофарбова продукція, декоративне освітлення, ламінат і паркет, електромонтажне обладнання, змішувачі, кераміка, шпалери, покриття, сухі будівельні суміші та посуд.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або