All Retail
Опубліковано

ROZETKA назвала умови співпраці з невеликими виробниками продуктів харчування

Теги:
ROZETKA
e-commerce
Фото:
RAU

Український інтернет-магазин і маркетплейс ROZETKA почав активну співпрацю з малими виробниками харчових продуктів і пропонує відразу два варіанти торгівлі.

Найбільший український інтернет-магазин і маркетплейс. Засновник і власник компанії — Владислав Чечоткін.

Про це розповів керівник відділу FMCG ROZETKA Юрій Шишкін під час онлайн-зустрічі «Кава з байером», організованої проектом USAID з аграрного та сільського розвитку — АГРО.

«Можлива співпраця з постачанням товару через склад ROZETKA з доставкою до покупця. Але тут варто відзначити, що ми не працюємо з продуктами харчування, термін зберігання яких менше 1 місяця, і товарами, які вимагають спеціальних умов зберігання. Інший варіант співпраці — маркетплейс, коли продавець продукції сам звʼязується з покупцем і доставляє йому товар», — розповідає Юрій Шишкін.

За його словами, такі продукти від українських виробників як сидр, пиво, вино і медові напої, вже є на ROZETKA, і їх асортимент постійно розширюється. А ось з сирами і мʼясом інтернет-магазин поки не працює безпосередньо, оскільки продукція вимагає певних умов зберігання, логістики і доставки.

Продажі молочних продуктів, сезонних овочів і ягід відбуваються тільки через маркетплейс.

«Деякі категорії продуктів ми не можемо закрити вітчизняними, тому шукаємо товари власного імпорту — оливкова олія, тунець, алкоголь. Цю категорію продуктів харчування клієнт охоче купує імпортного виробництва», — уточнює Юрій Шишкін.

Він зазначає, що виробнику варто лише відправити заявку, яка розміщена на сайті, щоб потрапити на ROZETKA. Вартість співробітництва включає фіксовану комісію на продукти харчування в розмірі 15% від проданого і фіксовану абонплату 100 грн за підтримку кабінету торгової марки.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або