All Retail
Опубліковано

У Москві відкрилися перші dark store від «Магніт»

Рітейлер «Магніт» відкрив в Москві два пілотних магазини-склади, що працюють тільки на онлайн-замовлення, — даркстори (dark store).

Даркстори розташовані на півночі та сході столиці РФ і працюють на експрес-доставку в межах однієї години. Обʼєкти обробляють замовлення власного сервісу доставки «Магніту», а також найближчим часом будуть підключені до сервісів партнерів — Delivery Club і "Яндекс.Еда«.

До сих пір доставка «Магніту» працювала на базі його офлайн-магазинів. Передбачається, що даркстори забезпечать більш високу операційну ефективність онлайн-каналу для бізнесу компанії — повідомляє new-retail.ru

Пілотні обʼєкти працюють в міні-форматі, їх площа — 300 і 400 кв. метрів. Асортимент помітно відрізняється від звичайного офлайн-магазину біля будинку «Магніт»: додані товари з асортименту супермаркетів «Магніт Сімейний» та «Магніт Косметик», всього 6-7 тис. товарних найменувань.

Наприклад, асортимент дарксторов доповнений декоративною косметикою, товарами для краси і здоровʼя, асортиментом свіжого мʼяса, мʼяких сирів, немолочних соєвих напоїв. Оновлена пропозиція краще відповідає перевагам інтернет-клієнтів «Магніту», які онлайн купують більше товарів і вибирають більш дорогі варіанти, ніж офлайн.

Зовні даркстори також відрізняються від магазинів біля дому. Оформлення зведено до мінімуму, для прискорення обробки замовлень в залі відсутні перегородки. Для контролю якості складання замовлень впроваджена система відеоспостереження. Доступ в даркстори «Магніту» є тільки у співробітників, які комплектують замовлення, а також курʼєрів сервісів доставки.

«Це перші два мінідаркстори, на яких ми протестуємо операційні процеси і визначимо оптимальну модель, щоб потім їх масштабувати в Москві. У 2020 році ми плануємо відкрити до 20 таких точок в столиці Росії. Ми бачимо великий інтерес наших лояльних офлайн-клієнтів до онлайн-каналу, як і приплив нової аудиторії, яка раніше не купувала в «Магніт». Щоб відповідати запитам цієї категорії клієнтів, ми якісно адаптуємо наші пропозиції в онлайн і послідовно покращуємо купівельний досвід«, — заявив виконавчий директор мережі «Магніт» Флоріан Янсен.

"Магніт" почав розвивати напрямок foodtech в 2020 році в партнерстві з профільними партнерами: з кінця серпня 2020 року — з Delivery Club, а з кінця вересня — з "Яндекс.Едой«.

У листопаді запрацювало власний додаток «Магніт Доставка» з експрес-доставкою по Москві, а також власна регулярна доставка з краснодарських магазинів "Магніт Сімейний«.

Поки всі проекти знаходяться в стадії тестування, але їх динаміка за перші місяці роботи виявилася набагато кращою за очікування. До кінця грудня 2020 року «Магніт» виконував вже близько 7 тис. замовлень в день, середній чек власної доставки «Магніту» становив близько 1,6 тис. рублів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або