All Retail
Опубліковано

Кому дісталися майданчики магазинів «Вопак»? — в новому випуску журналу All Retail

Свіжий номер журналу вийшов насиченим на різноманітні факти та ілюстрації. Але ТОП-темою удостоїлася стати стаття про чергову мережу, що пішла з ринку рітейлу — «Вопак»/«Пакко».

Як цей торговий оператор покинув роздріб — всім нам відомо, а ось кому дісталися приміщення торгової мережі «Вопак» і чому інші рітейлери не поспішають орендувати обʼєкти, що звільнилися — Ви дізнаєтеся в нашому матеріалі.

Крім ТОП-теми ми працювали й над іншими не менш важливими питаннями про рітейл.

Цього разу «винуватцем дійства» для рубрики «інтервʼю» стала західноукраїнська мережа жорстких дискаунтерів «Дивоцін». Рітейлер розпочав свою діяльність пів року тому і поки працює на стадії стартапу. Олег Карвацький, співвласник мережі «Дивоцін» розповів нам про особливості магазинів, про бекграунд перед запуском, а також про те, чому обличчям компанії став співак Степан Гіга.

Не відходячи далеко від теми жорстких дискаунтерів, своєю професійною думкою з приводу актуальності та прогнозів повторного розвитку такого формату в українському рітейлі поділився Денис Піддубський. Чому цей «рецидив» може бути успішним, які локації для дискаунтерів перспективні, і хто їх потенційний клієнт — викладено в рубриці «Думка».

Багато респондентів в рубриці «Наше опитування» розповіли про вплив карантинних заходів на роботу офісів торгових компаній. Спікери поділилися з All Retail своїм досвідом про те, як пандемія 2020-2021 змінила внутрішній розпорядок роботи їх компаній; в якому режимі працює зараз офіс — спільно або віддалено; чи принесла дистанційна робота щось таке, що тепер буде використовуватися компаніями завжди.

Кілька абзаців буде досить для невеликого прев'ю березневого журналу All Retail. За його лаштунками - тобто всередині - ще дуже багато рубрик, де маса цікавинок, які наша редакція щомісяця «добуває» для читачів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або