All Retail
Опубліковано

Власник мереж Lidl і Kaufland тестує дві концепції автономних магазинів: shop.box і collect.box

Schwarz Group, власник мереж Lidl і Kaufland, тестує концепції автономних магазинів біля своєї штаб-квартири в Неккарзульмі. Shop.box — це повністю автоматизований магазин біля дому, а collect.box — це розвиток моделі вендінга.

Група Schwarz тестує нові концепції роздрібної торгівлі в кампусі Кооперативного державного університету Баден-Вюртемберга, який розташований в Хайльбронні, недалеко від Неккарзульма, де знаходиться штаб-квартира групи. Shop.box і collect.box — автономний магазин і вендінговий автомат — були розроблені технологічним відділом Schwarz Group. У асортименті близько 250 найменувань товарів. Ними можуть користуватися студенти та співробітники університету 24 години на добу.

Концепція shop.box була розроблена, щоб орієнтуватися на традиційний досвід покупок. Це автономний магазин товарів повсякденного попиту, оснащений інноваційною системою різних типів датчиків, які фіксують, які продукти були обрані покупцем. Оплата покупок проводиться автоматично за допомогою мобільного додатку при виході покупця з магазину.

Концепція collect.box є свого роду продовженням моделі вендінга. Покупці вибирають товари за допомогою спеціального терміналу, також вони можуть зручно забронювати їх перед відвідуванням магазину в спеціальному мобільному додатку. Замовлення автоматично заповнюються і доставляються в спеціальний бокс.

- Камери і датчики руху кріпляться до стелі, а на полицях в стелажах є датчики, які реагують на вагу — вони визначають зміну тиску продукту на полиці. Комбінація цих трьох рішень обʼєднує дані, які дозволяють визначити, чи поклав покупець товар в корзину або подивився на нього і знову поклав на полицю. Покупець, який входить в магазин на вході, перевіряється персоналізованим QR-кодом, який він повинен сканувати при вході в магазин (це свого роду електронний ключ від магазину). Коли він зробив покупки і залишає магазин разом з ними — йому повністю автоматично виставляється рахунок, тобто все оплачується. Він бачить список покупок, який зробив і саму транзакцію в спеціальному додатку на своєму смартфоні, — розповідає Мірко Саул, глава IT Schwarz Digital.

- Асортимент shop.box ми створюємо на основі аналізів та опитувань, проведених нашими учнями. У них велику частку складають продукти, на основі яких можна готувати повноцінні обіди, а також продукти на винос. Ми продовжимо підтримувати цей проект, — запевняє проф. Стефан Рушен, фахівець з розвитку асортименту Університету DHBW в Хайльбронні.

Обидві концепції проходять випробування в рамках стратегії оцифрування Schwarz Group. Як повідомляє компанія, основна мета щойно стартувавших тестів — це розробка технологій для магазинів, а не оцінка того, яка концепція може бути запущена на звичайному ринку. Група запевняє, що в даний час не планує відкривати інші обʼєкти подібного типу в своїй роздрібній мережі.

Устаткування і програмне забезпечення обох протестованих концепцій були розроблені і впроваджені дочірніми компаніями Schwarz IT і Schwarz Digital — інформує WH.pl

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або