All Retail
Опубліковано

Американська мережа вводить безконтактні покупки

Marriott International оголосила про дебют пілотної програми безконтактних кіосків, а також про запуск концепції безконтактного магазину grab-and-go. Нові проекти впроваджуються в обраних готелях і покликані підвищити довіру туристів.

Два обʼєкти мережі в американському штаті Меріленд стануть проривом в галузі завдяки тестуванню нової, оригінальної, але вже знайомої ринкової концепції. Відкрилися спеціальні кіоски grab-and-go, де можна купити снеки, напої і всяку всячину. У кіосках з безконтактної оплатою через Bluetooth можна купувати каву і розширені страви на вибір з меню. Індивідуально упаковані товари поповнюються протягом дня. Гості можуть насолодитися трапезою у фойє, в своєму номері або в дорозі — повідомляє WH.pl

Безконтактна підтримка Marriott продовжує розвиватися, розширюючи функції, такі як мобільна реєстрація заїзду і відʼїзду, мобільний ключ, мобільний ресторан і мобільні запити, які дозволяють гостям поставити питання про спеціальні послуги та зручності через обмін повідомленнями в режимі реального часу — все це доступно в додатку Marriott Bonvoy.

Згідно з недавнім звітом, опублікованим The Travel Technology Association, 65% туристів стверджують, що в номерах потрібно використовувати новітні технології, щоб відчувати себе в безпеці. В іншому звіті Medallia Zingle — 87% клієнтів з США заявили, що хотіли б, щоб компанії продовжували пропонувати варіанти, що обмежують індивідуальне обслуговування. Крім того, згідно з аналізом соціальних мереж, проведеним на замовлення Marriott, кількість повідомлень в соціальних мережах, що містять фразу «самообслуговування», зросла на 170% в річному значенні з 2019 по 2020 рік.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або