All Retail
Опубліковано

Aldi розширює асортимент органічних продуктів

У 2020 році Aldi Süd розширила свій асортимент органічних продуктів приблизно до 450 на тлі пандемії коронавіруса.

Німецький рітейлер, найбільша в світі мережа дискаунтерів. Входить в топ-10 лідерів глобального рітейлу

У минулому році дискаунтер додав до свого асортименту близько 100 нових товарів.

За цей період компанія продемонструвала зростання продажів в органічному сегменті на 20%.

Компанія повідомила, з посиланням на дані Nielsen Homescan, що Aldi Süd стала провідним продавцем сертифікованих органічних продуктів.

Продукти, вироблені екологічно чистими методами, стають все більш популярними серед споживачів, і, згідно з даними Eco-Barometer 2020 року, вісім з десяти респондентів час від часу, часто або виключно купують органічні продукти харчування.

Лідерами продажів в категорії органічних продуктів в Aldi Süd є яйця, морква, лимони, яловичий фарш і незбиране молоко.

Ерік Дёбеле, керуючий директор із закупівель і послуг в Aldi Süd, сказав: "Наша мета — зробити екологічно чисті продукти доступними для всіх наших клієнтів. Розширення нашого асортименту органічних продуктів — важлива частина нашого проекту, який ми продовжимо реалізовувати в майбутньому".

Першим органічним продуктом, представленим рітейлером, були яйця в 2004 році.

У минулому році рітейлер додав до свого асортименту більше органічних продуктів, особливо в категоріях дитячого харчування, випічки і свіжого мʼяса.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або