Максимум Фокстроту: яким буде магазин ритейлера електроніки в ТРЦ Nikolsky
- Фото:
- All Retail
Омніканальний рітейлер Фокстрот відкриває свій магазин в новому торгово-розважальному центрі Nikolsky. Торговий об'єкт стане сьомим і найбільшим за площею та асортиментом в мережі бренду у Харкові.
ФОКСТРОТ
Одна з найбільших торгових мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Охоплює 163 магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м у 90 обласних і районних центрах України
Відкриття відбудеться 21 травня в комплексі з глобальним відкриттям ТРЦ.
Магазин розташувався на мінус першому поверсі, зліва від виходу з ескалатора станції метро «пл. Конституції». Загальна площа становить — 1698 м кв., торгова — 1297 м кв., що дозволило реалізувати актуальний формат магазину за принципом «хабу» і по максимуму презентувати матричний асортимент.
"У рамках оновлення бренду у нас вже сформована чітка концепція формату мережі, що дозволяє з абсолютною впевненістю приймати рішення в підході до відкриття нових магазинів. Максимальний формат і максимальне наповнення товарних полиць — це про Фокстрот у найбільшому ТРЦ Харкова. Ми ретельно готувалися до його відкриття і дуже старалися, щоб новий магазин відповідав очікуванням і потребам клієнтів", — зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор мережі Фокстрот.
Розширена вхідна зона протяжністю 18 метрів дозволяє роздивитися магазин, як на долоні. По центру залу в оточенні торгівельних рядів розташувався сервісний хаб, де можна оплатити покупку, отримати інтернет-замовлення і скористатися послугами з налаштування техніки. По сусідству з хабом облаштований кредитний відділ для купівлі техніки в кредит від банків-партнерів, а також простора лаунж-зона.
Окремої уваги заслуговують бренд-зони, яких у магазині налічується близько півсотні. У digital це — APPLE і Samsung; аудіо-відео — Hisense, LG, Samsung, SONY; в категоріях дрібної і крупної побутової техніки виділені DELONGHI, PHILIPS, BOSCH, Beko, ELECTROLUX, GORENJE, LG, SAMSUNG тощо.
У цілому, в новому магазині Фокстрот у ТРЦ Nikolsky вдалося інтегрувати напрацьований досвід, провідні технології і тенденції розвитку кожної товарної групи з урахуванням потреб українського споживача.
Як повідомлялося раніше, у 2021-2022 фінансовому році ритейлер продовжить оновлення роздрібної мережі. У планах — провести 20 реформатів і відкрити 9 нових магазинів, переважно в ТРЦ. Два із запланованих — знову-таки в Харкові: в ТРЦ Karavan Mall і ТРЦ Planeta Mall.