All Retail
Опубліковано

На Хрещатику до Дня Києва відкрився оновлений ресторан МакДональдз з унікальним дизайном

Теги:
McDonald's
Фото:
wikipedia.org

27 травня у Києві у будівлі станції метро Хрещатик відкрито оновлений МакДональдз.

Ресторан оформлений в унікальному дизайні, названому на честь засновника компанії Рея Крока. Подібний дизайн інтер’єру МакДональдз у світі зустрічається вкрай рідко, зокрема представлений у легендарних закладах на Таймз-Сквер у Нью-Йорку та Rock’n’Roll McDonald’s у Чикаго.

Відкриття знакового для киян ресторану приурочене до Дня Києва. У модернізацію ресторану було інвестовано більше 40 млн гривень.

Project Ray («Проєкт Рей») — унікальний, адже концепт інтер’єру був розроблений дизайнерською компанією Landini Associates спеціально для МакДональдз, а сам дизайн створений на честь засновника компанії Рея Крока. Такий дизайн зустрічається доволі рідко, зокрема, представлений у легендарних ресторанах на Таймз-Сквер у Нью-Йорку, Rock’n’Roll McDonald’s у Чикаго, ресторан на Оксфорд-стріт у Лондоні, а також у Сан-Франциско, Мадриді, Буенос-Айресі, Мілані, Пекіні, Токіо, Москві та Дубаї.

Новий концепт дизайну спрямований на створення спокійної і затишної атмосфери. В оформленні інтер’єру використані елементи з нержавіючої сталі, бетону, деревини та скла. Задум дизайнерів полягає в тому, аби нагадати гостям закладів, як важливо насолоджуватись смачною їжею, бездоганним обслуговуванням і спілкуванням, не відволікаючись на другорядні речі.

Модернізований заклад має 2 експрес-вікна, одне з яких — на центральному вході (для замовлень десертів та напоїв), а також 20 терміналів самообслуговування, 4 каси та велику зону видачі замовлень. Для замовлень у форматі «приготовано для тебе» працює 4 лінії приготування страв, тож додати або прибрати інгредієнти на свій смак стало ще простіше.

Перебування в ресторані стало ще комфортнішим. В ресторані працюють експерти з гостинності та більше сотні працівників. Обслуговування відбувається за столиками — відвідувачі замовляють страви на касі, а потім чекають на своє замовлення на місцях. У табличку з номером замовлення вмонтований датчик з геолокацією, щоб працівники, які виносять замовлення, чітко знали, де знаходиться гість. Точна локація клієнта відображена також на спеціальному моніторі, що пришвидшує сервіс.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або