All Retail
Опубліковано

Головне відкриття року в Харкові. Яким воно було?

Нехай запуск ТРЦ Nikolsky відбувся ще 21 травня, але враження від нього у нас досі свіжі в памʼяті. Ділимося з вами всіма подробицями.

Напевно, мало кого в Харкові залишило байдужим це відкриття, адже кількість гостей просто зашкалювала. І це не дивно, адже ТРЦ Nikolsky — один з найбільших торгових центрів України, загальною площею 106 000 кв. м і торговою — 53 000 кв. м, на яких представлені понад 150 магазинів.

Реалізацією проєкту займалася девелоперська компанія Budhouse Group, яка також має у своєму портфелі такі відомі обʼєкти, як ТРЦ Fabrika (Херсон), ТРЦ Lubava (Черкаси), ТРЦ Forum (Львів) і готель Khortitsa Palace (Запоріжжя). Головним архітектором комплексу Nikolsky була ТАМ «А.В.Пашенько», а концепція і дизайн інтерʼєрів були розроблені спільно з міжнародною компанією Sonae Sierra.

ТРЦ Nilosky розташувався в центрі Харкова на перетині головних вулиць міста — Сумській та Пушкінській. Новий торговий комплекс — не просто спроєктоване в автономному дизайні спорудження. Концепт «Нікольського» розроблений відповідно до істеричного оточення центральної частини міста, в результаті чого фасад будівлі та його декоративні елементи лаконічно і делікатно вписувалися в загальну картину. Навіть назва самого ТРЦ свідчить про його приналежність до Харкова. Своє імʼя торговий комплекс отримав в честь Нікольської церкви, яку в 30-і роки ХХ століття підірвали більшовики (на її місці, власне, і збудували цей обʼєкт).

Запуск ТРЦ Nikolsky став воістину довгоочікуваною подією. Навіть той факт, що його початкова дата відкриття була запланована на 2015 рік, лише збільшував увагу та інтерес до молу. Попри те, що терміни по запуску перенесли на шість років, «Нікольський» голосно заявив про себе тим, що ще до відкриття встановив національний рекорд України — «Найбільша конструкція у вигляді купола на будівлі» (3200 кв. М).

На момент відкриття в «Нікольському» практично 100% площі було зайнято, залишилося два вільних магазини. За словами операційного директора Budhouse Group Максима Гаврюшина, орендні ставки в ТРЦ будуть коливатися від 40 до 80 євро за квадратний метр на місяць.

Усередині ТРЦ Nikolsky — це цілий багатоповерховий світ, що складається з різноманітних магазинів, ресторанів, місць для відпочинку і розваг. Інтерʼєр торгового комплексу також просочений духом Харкова. Наприклад, Слобожанську писанку — як культурний символ Харківщини — втілили у вигляді підлогової мозаїки. Крім того, в «Нікольському» створили свою Алею Зірок, з іменами видатних особистостей міста: вчених, діячів культури, спортсменів і акторів.

Історико-символічну тематику міста зуміли висвітлити в різних деталях; навіть в санвузлах «Нікольського» проглядається харківська «фішка»: в місті випускали велосипеди, мотоцикли та трактори, тому чоловічі вбиральні стилізовані в цьому напрямку. Не обійшлося і без відсилань до того, що Харків — це місто студентів. На кожному столі фудкорту — герб конкретного вишу.

Продуктовий якір ТРЦ — супермаркет «Сільпо» — також не залишився осторонь загального концепту «Нікольського», оформивши новий обʼєкт в стилі дизель-панк на основі фільму «Божевільний Макс». Це відсилання до того, що Харків — промислове місто.

У Budhouse Group особливо пишаються тим, що їм вдалося домовитися з орендарями та зберегти фасадні вивіски й кіоски в ідентичному стилі — для девелопера було важливим залишити все в одному кольорі, так, щоб це не псувало гармонію фасаду.

Крім споглядання краси й символів Харкова в дизайні, зсередини Нікольського відкривається панорамний вид на місто.

Важливою місією будь-якого ТРЦ сьогодні залишається саме торгово-розважальна складова для його гостей. В цьому плані в «Нікольському» є де розбігтися.

За видовищами в ТРЦ можна прийти в найбільший кінотеатр Харкова з першим в місті попкорн-магазином від мережі Multiplex. Тут, крім стандартних кінозалів, працюють зали VIP та категорії ChillOut. У Нікольському також функціонують боулінг і спортивний клуб Sport Life. Якорем дитячої зони став розважальний центр Smile Park.

Зрозуміло, що одними видовищами ситий не будеш — потрібен ще хліб. В цьому плані в ТРЦ Nikolsky є величезний фуд-корт, де пропонують свої страви McDonaldʼs, Basta Pasta, Lviv Croissants, Czukerka, Virgin Izakaya Bar, SLT та інші заклади харчування. Фуд-корт розрахований на 450 посадкових місць.

Як згадувалося вище, на цокольному поверсі працює супермаркет мережі «Сільпо», його торгова площа в цьому ТРЦ зайняла 2700 кв. м.

У категорії fashion «Нікольський» також досяг успіху — тут виступив цілий ряд рітейлерів на будь-який смак, а деякі так і взагалі з дебютом. Зокрема, вперше свій магазин за межами Києва відкрив шведський бренд H&M. Торгова площа нового H&M складає 2100 кв. м, а його інтерʼєрна концепція відрізняється від аналогічних магазинів бренду в столиці.

Іспанська група Inditex запустила в «Нікольському» двоповерховий магазин Zara, а також обʼєкти Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Pull&Bear, Stradivarius і Bershka. В цілому, Inditex орендувала тут площі на понад 6500 кв. м.

Крім брендів групи Inditex, в торговому комплексі працюють магазини польської fashion-компанії LPP: Mohito, House і Cropp. Їх сумарна площа становить 2500 кв. м. Компанія MTI виступила в ТРЦ Nikolsky з 12-ма своїми брендами: Timberland, Napapijri, Vans, The North Face, Skechers, Armani exchange, Ecco, Intertop, Geox, MarcʼO Polo, а також ювелірний бутик Pandora і точка електроніки від Samsung. Загальна площа всіх магазинів MTI в Nikolsky становить 1980 кв. м.

Виділимо також таких fashion-рітейлерів, як турецький LC Waikiki, загальна площа магазину якого в «Нікольському» склала 1629 кв.м. До слова, це вже третій договір Budhouse Group з LC Waikiki.

Німецький бренд молодіжного одягу New Yorker відкрив в ТРЦ свій магазин площею 1550 кв. м.

Крім класичних fashion-операторів своє місце в ТРЦ Nikolsky зайняли бренди спортивного одягу: Under Armour (310 кв. м), Nike (366 кв. м), Puma (320 кв. м) та інші.

Не обійшлося в «Нікольському» і без магазинів техніки та електроніки. Яскравим прикладом став «Фокстрот», який запустив в ТРЦ сьомий і найбільший за площею (+1700 кв. м) і асортиментом магазин мережі в Харкові. Новий обʼєкт працює за принципом хаба, що дозволило по максимуму втілити матричний асортимент. Розширена вхідна зона протяжністю 18 метрів уможливлює розглядання магазину як на долоні. Максимальний формат і максимальне наповнення товарних полиць — це про «Фокстрот» в найбільшому ТРЦ Харкова. З ним же сусідять магазини «Алло» і «Цитрус».

Переходити з поверху на поверх в торговому комплексі можливо завдяки 8 ескалаторам і 14 ліфтам. А тим часом можна милуватися неоновим освітленням в коридорах і на сходах — блакитні ліхтарики додають інтерʼєру футуристичності.

Без сумніву, ТРЦ Nikolsky — масштабний і потужний проєкт Budhouse Group. Девелопер розраховує на 12 млн відвідувачів на рік і повернення інвестицій протягом восьми років.

Своєю чергою, хочеться сказати, що Nikolsky вийшов місцем, де вдалося показати антураж Харкова і його регіону, розповісти історію про місто, про видатні події, осіб і факти. Але разом з цим «Нікольський» — це торговий центр нового покоління, з його єдинимою в Україні інтерактивною підлогою площею 100 кв. м, а також найбільшим медіа-фасадом в Харкові та унікальним пулом орендарів з різних країн.

Якщо будете гостювати в Харкові та захочете побачити багато цікавинок, зібраних в одному місці — тоді Вам явно в «Нікольський». Привіт, з першої столиці України!

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або