All Retail
Опубліковано

Журнал All Retail запитав торговії компанії про їх ставлення до вакцинації своїх співробітників

- З появою вакцин від COVID-19, боротьба з пандемією в усьому світі набирає обертів.

У деяких країнах навіть самі роботодавці зацікавлені в тому, щоб їх персонал був щеплений. Lidl в США надає своїм співробітникам по $ 200 за те, що вони зроблять щеплення, а виробники йогурту Chobani і Danone пропонують працівникам збільшення оплачуваной відпустки.

Як у Вашій компанії налаштовані до питання вакцинації співробітників? Чи маєте Ви намір контролювати цей процес?

Прес-служба компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» :

«Здоровʼя та безпека співробітників «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» завжди є і будуть вищим пріоритетом компанії. З огляду на поточну ситуацію з вакцинацією в Україні, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» почала пошук потенційних варіантів щеплення від COVID-19 для співробітників в рамках співпраці зі страховою компанією і приватними медичними установами. Крім того, компанія проводить опитування серед співробітників щодо їх готовності вакцинуватися, а також аналізує всі існуючі міжнародні практики з цього питання для розробки оптимальної стратегії вакцинації співробітників, як тільки вакцина зʼявиться в комерційному доступі».

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або