All Retail
Опубліковано

«Сільпо» масштабує власну ресторанну доставку

Теги:
Сільпо
Фото:
objor.com

«Сільпо» розвиває проєкт власної доставки страв ресторанної кухні — «Сільпо» Resto. З 10 червня зона доставки покриє повністю територію Києва. До кінця липня почне працювати у Львові й Одесі.

«Сільпо» Resto — це мультиресторан, у якому гості можуть замовляти від суші до бургерів, від воку до піци й десертів. Усе готується з-під ножа, а з моменту замовлення до доставлення минає не більше ніж 40 хвилин. Над рецептурою працювала ціла команда шеф-кухарів, серед яких бренд-шеф «Сільпо» Марко Черветті.

Доставка ресторанних страв з фудхолів у супермаркетах «Сільпо» почалася з точкових пілотних проєктів у грудні 2020-го. Тепер же фудхоли зосередяться на обслуговуванні гостей офлайн, а для експресдоставки відкрили 9 dark kitchen «Сільпо» Resto.

«Різноманіття вибору страв і професійний добір інгредієнтів — наші переваги. Усе готуємо на наших кухнях, а інгредієнти ми розшукуємо по всьому світу завдяки власному імпортові «Сільпо». Наприклад, рис для суші постачаємо з Америки.

Під час масштабування «Сільпо» Resto смак і якість залишаються на першому місці. Кожну страву кухарі починають готувати тої миті, коли гість натискає кнопку «Підтвердити». Водночас ми й далі працюємо над тим, щоб доставляти страви ще швидше", — розповідає Ірина Румянцева, директорка департаменту електронної комерції групи компаній Fozzy Group.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або