All Retail
Опубліковано

ІКЕА тестує нові формати магазинів

Шведський меблевий гігант тестує нові формати в Шанхаї і Відні.

Найбільша в світі мережа меблевих гіпермаркетів. Представлена більш ніж 400 магазинами в 53 країнах

Шведський меблевий гігант IKEA продовжує тестувати нові концепції роздрібної торгівлі на міжнародних ринках в умовах мінливого попиту клієнтів. Компанія намагається донести до споживачів нову модель магазинів, в яких шопінг — не перша і єдина мета відвідування.

У Шанхаї IKEA відкрила спеціальний магазин, в якому немає товарів за акційними цінами. Замість цього є зона, призначена для зустрічей з друзями і сімʼєю. Також є ресторан, який спеціалізується на стравах з фермерських продуктів. Ще одна новинка — це пропозиція покупцям відремонтувати старі меблі і зібрати нові разом з працівниками магазину.

У Відні IKEA готується відкрити незвичайний магазин, який виділяється на тлі інших своїм розташуванням в центрі міста. Магазин орієнтований на покупців без машин і тому не пропонує традиційних парковок. Замість цього IKEA відкриває панорамне кафе на даху торгового центру.

Обидві точки будуть оснащені новими технологіями, зокрема, дозволяють покупцям самостійно сканувати товари через мобільний додаток, щоб уникнути великих черг біля каси. Крім того, IKEA частково відмовиться від традиційних лабіринтів в магазинах — маршрутів покупців, що проходять через всю торгову площу.

На основі тестування нових форматів компанія прийме рішення про їх масштабування на світових ринках. У найближчі роки компанія буде тестувати нові послуги і функції для клієнтів, підтримуючи інтерес до фізичних магазинів на тлі стрімкого зростання популярності онлайн-покупок.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або