Lidl зафіксував вражаюче зростання у Франції в липні
- Фото:
- Wiadomosci Handlowe
Згідно з новими даними Kantar, Lidl повідомив про вражаюче зростання у Франції в період з 12 липня по 8 серпня, при цьому частка ринку дискаунтера за цей період збільшилася на 0,4 процентних пункти.
Дискаунтер привернув ще 210 000 покупців протягом зазначеного періоду, в той час як його клієнти також стають більш лояльними. Lidl також займає найвищу частку телевізійної реклами з 27,2% ринку.
Серед інших позитивних показників — лідер ринку E.Leclerc, який повідомив про зростання на 0,3 процентних пункти до 22,7%, в той час як Carrefour демонструє позитивну тенденцію шостий період поспіль, повідомивши про приріст частки на 0,2 процентних пункти і збільшивши його до 20%. ринку.
Тим часом дискаунтер Aldi повідомив про приріст на 0,2 процентних пункти до 2,4%, чому сприяло збільшення числа покупців завдяки новим магазинам.