All Retail
Опубліковано

Спроба №2: чи зуміє російська мережа MERE «двічі увійти в одну річку» ?

Теги:
AR ексклюзив
експансія
MERE
Фото:
All Retail

Як же насичений наш роздрібний ринок. На території України функціонують локальні, регіональні, національні та міжнародні мережі — і ми охоче відвідуємо їх магазини.

Якщо одним покупцям подобаються вітчизняні «Сільпо» або АТБ, то іншим цікавіші литовський NOVUS або французький «АШАН».

Але далеко не всіх закордонних рітейлерів в силу різних обставин раді бачити в Україні. Таким ось «гостем» виявилася російська мережа дискаунтерів MERE (більш відома в РФ під брендом «Світлофор»). Імʼя цього рітейлера вже встигло неодноразово прогриміти в українських ЗМІ, а пристрасті навколо нього продовжують кипіти.

У березні поточного року на нашому порталі була опублікована авторська стаття Олександра Мілянчука про можливий вихід російської мережі дискаунтерів MERE на ринок України та тими викликами, які постануть перед нею в нашій країні

Тому тут ми аж ніяк не маємо наміру повторюватися і ще раз розповідати про акціонерів MERE, її успіхи в різних країнах і т.д. Йтиметься про інше.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або