Спроба №2: чи зуміє російська мережа MERE «двічі увійти в одну річку» ?
- Фото:
- All Retail
Як же насичений наш роздрібний ринок. На території України функціонують локальні, регіональні, національні та міжнародні мережі — і ми охоче відвідуємо їх магазини.
Якщо одним покупцям подобаються вітчизняні «Сільпо» або АТБ, то іншим цікавіші литовський NOVUS або французький «АШАН».
Але далеко не всіх закордонних рітейлерів в силу різних обставин раді бачити в Україні. Таким ось «гостем» виявилася російська мережа дискаунтерів MERE (більш відома в РФ під брендом «Світлофор»). Імʼя цього рітейлера вже встигло неодноразово прогриміти в українських ЗМІ, а пристрасті навколо нього продовжують кипіти.
У березні поточного року на нашому порталі була опублікована авторська стаття Олександра Мілянчука про можливий вихід російської мережі дискаунтерів MERE на ринок України та тими викликами, які постануть перед нею в нашій країні
Тому тут ми аж ніяк не маємо наміру повторюватися і ще раз розповідати про акціонерів MERE, її успіхи в різних країнах і т.д. Йтиметься про інше.