Жива дівчина на борді та балакуче крісло: креативна реклама Епіцентру
- Фото:
- Marketing Media Review
Мережа торгових центрів «Епіцентр» розробила незвичайну рекламу під відкриття унікальної колаборації двох напрямків: Центру меблів та галерей Деко.
Крісло, яке говорило до перехожих, і білборд з дівчиною на кріслі, яка пила каву, були помічені в Києві біля станцій метро і на вул. Берковецькій.
Крісло, що подорожували по Києву, зʼявлялося випадково в людних місцях столиці, його помічали в парках і біля метро. На ньому можна було зручно посидіти та навіть поговорити з ним. А 9 вересня в цьому ж кріслі на білборді висотою 4 метри сиділа дівчина і пила ранкову каву.
Крісло, що розмовляє і живий борд запрошували киян і гостей столиці на відкриття реформатів Центру Меблів і галерей Деко, яке відбулося 11 і 12 вересня в Епіцентрі на вул. Берковецька, 6-В.
Компанія вперше запропонувала покупцям абсолютно новий споживчий досвід придбання товарів для будинку: з сучасними шоу-румами, масштабною зоною проектування і digital-сервісами.
«Ми дивуємо не лише рекламою, ми готові здивувати наших клієнтів асортиментом і новим рішенням поєднати меблі та декор в Епіцентрі. Прийшовши в оновлені галереї Деко і Центр Меблів, покупець зможе повністю зануритися в бажану атмосферу домашнього затишку і побачити готові композиційні рішення для облаштування свого будинку. Впевнена, що такий проєкт колаборації сподобається нашим відвідувачам», — розповіла Chief Marketing Officer компанії «Епіцентр К» Ірина Шинкаренко.