В МХП назвали два основних напрямки розвитку компанії
- Фото:
- RAU
Директор департаменту маркетингу МХП Олексій Безуглий розповів в інтерв'ю НВ про ключові напрямки діяльності компанії.
"МХП працює над двома великими напрямками. Перший — це створення кулінарної компанії, яка виробляє продукцію з високим ступенем готовності. Це може бути маринована продукція для шашлику, відбивні, ковбаски, кулінарія — все те, що полегшує споживачеві життя. У нас є портфель брендів, який ми розширюємо, додаючи нові кулінарні лінійки і категорії.
Другий напрямок — це розвиток рітейлу. Відкриваємо фірмові магазини «Наша Ряба» (зараз мережа нараховує 1750 магазинів в Україні), мережа «М'ясомаркет». «М'ясомаркет» це не просто магазин з продажу мʼяса та доопрацьованих кулінарних продуктів, але і готових страв. Також ми розвиваємо мережу шаурми «Doner Маркет».
Ми хочемо зайняти різні ніші. Пропонувати споживачам не просто мʼясо птиці, а складнокомпонентні страви. Маємо намір розвивати рітейл і фастфуд ставати ближче до споживачів. У кулінарних магазинів біля дому формату «Мясомаркет» і «Doner Market» великий потенціал для розвитку "- зазначив топ-менеджер.