All Retail
Опубліковано

Світові бренди попередили про ризик глобального дефіциту продукції

Nike, Adidas, Hasbro та Costco очікують проблем із поставками на світові ринки.

Nike, найбільший виробник спортивного взуття, попередив про ризик нестачі продукції в умовах кризи та обмежень у всьому світі. У компанії зазначили, що проблеми з поставками можуть виникнути через тимчасове закриття заводів в Індонезії та Вʼєтнамі, пише ВВС.

"Ми не застраховані від глобальних коливань у ланцюжку поставок, які заважають виробництву та доставці продуктів у всьому світі", — прокоментував фінансовий директор компанії Метью Френд.

Зазначається, що терміни доставки товарів з Азії до Північної Америки збільшилися вдвічі, з 40 до 80 днів. Крім того, Nike зіткнулася з труднощами при доставці товарів до США, Канади, Європи, Близького Сходу та Африки через "завантаженість портів і залізниць і нестачу робочої сили".

Costco також висловила стурбованість можливістю дефіциту продукції через кризу на світових ринках. Рітейлер зафрахтував три свої океанські лайнери для перевезення товарів між Азією та Північною Америкою у 2022 році. У той же час компанія щосили намагається знайти вантажівки, водіїв і транспортні контейнери для доставки товарів у свої магазини.

"Фактори, що чинять тиск на ланцюжки поставок та інфляцію, включають затримки в портах, нестачу контейнерів, простої, нестачу різних компонентів, сировини та інгредієнтів, а також тиск на робочу силу, нестачу вантажівок та водіїв", — сказав фінансовий директор Costco Річард Галанті.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або