All Retail
Опубліковано

Мережа КОЛО продовжує розвивати свою пропозицію шляхом гастрономічних новинок

Теги:
КОЛО
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Мабуть, проєкт продажів ресторанної їжі «Борисова їжа КОЛО тобі», що стартував в лютому був для мережі магазинів КОЛО імпульсом для запуску подальших гастрономічних стартапів.

Нещодавно в компанії представили вже власну марку готових страв TastyTime.

TastyTime — це повноцінна лінійка готових страв (сендвічів, супів, салатів, других страв, десертів), які доступні у всіх магазинах КОЛО. При цьому, рітейлер планує тримати на полиці не більше 25 позицій такої продукції з урахуванням сезонної ротації. Перша «хвиля» страв вже є в наявності в продажу, друга хвиля знаходиться на фінальній стадії запуску.

За словами генерального директора мережі КОЛО Євгена Кулинича, на створення проєкту TastyTime компанію спонукала зростаюча у світі потреба людей в готовій їжі.

- Провідні гравці сегмента магазинів біля дому давно збудували категорію готових страв на якісному рівні.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або