All Retail
Опубліковано

Співзасновник КОЛО назвав основних конкурентів мережі

Теги:
КОЛО
Фото:
All Retail

Сергій Войцеховський вважає приватних підприємців основними конкурентами.

"Формат convenience store передбачає швидку імпульсну покупку. Ніхто спеціально в такий магазин не йде, забігають щось докупити і т.д.

Ціна тут не є ключовим драйвером, так як вона апріорі вища (через менший оборот, трафік і більш високі витрати).

В Україні небагатий покупець, що особливо добре видно в невеликих містах, де люди йдуть з рюкзаком 1,5 км, щоб купити товар в іншого оператора на кілька гривень дешевше. Тому ключовий оборот формується на таких товарах: алкоголь, сигарети, кондитерські вироби, жуйки, снеки, шоколадні батончики і т.п.

Зараз наш формат — найшвидше розвивається в Україні. Fozzy Group відкрив FoodPod, рітейлер Novus розвиває Mi Маркет, Ашан — магазини Pick Up Point. У той же час ми не розглядаємо їх як конкурентів. Так як найбільша можливість приросту мережі у нас є в сегменті невеликих продуктових магазинів приватних підприємців. За різними оцінками дослідницьких компаній таких в Україні від 60 000 до 90 000 «- зазначив Сергій Войцеховський.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або