All Retail
Опубліковано

Вибір покоління Z

Покоління Z — це генерація людей, що вступають сьогодні в доросле життя. Молоді люди, що народилися після 1997 року, в даний час складають все більш численну групу споживачів, чиї очікування і заявлені цінності стають основою діяльності і пропозицій багатьох компаній. Що характеризує покоління Z як потенційного клієнта? Що їх хвилює і що відрізняє їх від попередників?

В даний час кількість людей, що належать до покоління Z (у віці до 25 років), становить понад 40% населення світу. Спостерігаючи за ними, можна відзначити, що у них сильно розвинена самосвідомість. Покоління Z все більше цікавиться ідеєю саморозвитку та проявляє активну соціальну прихильність. Виховані в дусі глобалізації, вони також відкриті для пізнання світу і отримання позитивного досвіду — пише PS.pl

Представники покоління Z як споживачі віддають перевагу інноваційним рішенням і якісній продукції. Варто зазначити, що значну частину свого життя молоді люди повʼязують із соціальними мережами, які є місцем, призначеним не тільки для розваги і створення іміджу, а й для формування переваг. Згідно зі звітом Facebook, 94% європейців, що представляють покоління Z, проводять час в Instagram не рідше одного разу в тиждень. Більш того, 64% респондентів вказали, що найбільш важливими факторами при прийнятті рішення про покупку є відгуки користувачів Інтернету, які використовують той чи інший товар.

- Генерація Z — це покоління, яке з раннього віку стикалася з широким розвитком сучасних технологій, включаючи доступ в Інтернет. Це відбивається в їх споживчих рішеннях. Саме в Інтернеті молоді люди дуже часто шукають інформацію про цікаві товари і обмінюються відгуками в соціальних мережах. Таким чином, для нас, як компаній, стоїть завдання йти в ногу з поточними комунікаційними тенденціями і адаптувати стратегію діяльності до очікувань наймолодшого покоління, яке в даний час знаходиться на порозі дорослого життя, — сказав Стефан Тіхомірофф, генеральний директор компанії Perfetti Van Melle Polska .

Представники покоління Z, незважаючи на свою вразливість до зовнішніх впливів, також є добре поінформованими споживачами, обізнаними про зміни в соціальній та економічній сферах. «Зумери» цінують автентичність, новаторство і нестандартні рішення — не дивно, що їх споживчий вибір теж робиться на основі цих критеріїв.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або