All Retail
Опубліковано

Хто, що і де купують європейські онлайн-споживачі

За оцінками Євростату, в 2020 році більше семи з десяти європейських користувачів Інтернету здійснювали покупки онлайн. Число онлайн-покупців неухильно зростає. Найбільшу кількість електронних клієнтів складають люди молодого і середнього віку, 16-24 і 25-54 року — для обох груп число покупців становить 78%.

Згідно з розрахунками Євростату, відсоток покупців серед людей, що користуються Інтернетом, в 2020 році сильно різниться між країнами. Для Болгарії це 42%, а для Нідерландів 91%. Польща близька до середнього європейського рівня в 72%. У порівнянні з 2010 роком цей показник збільшився на 19% — передає WH.pl

У 2020 році найбільший відсоток інтернет-покупців був зафіксований в вікових групах 16-24 та 25-54 років — по 78%. За останнє десятиліття це значення росло швидше за всіх у віковій групі від 16 до 24 років (+ 29%).

Стать, вік, рівень освіти та зайнятість впливають на частоту покупок в Інтернеті. Чоловіки купують трохи більше жінок — 73% і 71% відповідно. Найбільш активні люди у віковій підгрупі 25-34 роки — 84%. У минулому році більше 80% інтернет-користувачів з вищою освітою хоча б раз купували товар або послугу в Інтернеті — це на 33% більше, ніж люди з низьким рівнем освіти.

За останні три місяці 2020 року європейці найбільш охоче купували в Інтернеті одяг, взуття і модні аксесуари, в тому числі спортивний одяг — ці товари замовляли 64% онлайн-клієнтів. На другому місці за популярністю виявилися ресторанні страви — їх замовили 29% електронних покупців. Далі йдуть товари для будинку й саду (28%), косметика (27%), друковані видання (27%), а також компʼютери, планшети та мобільні пристрої з аксесуарами (26%).

Молодь у віці від 16 до 24 років в основному купують в Інтернеті одяг і взуття (72%), замовляють їжу з доставкою (37%), купують компʼютери або смартфони (30%) та косметику (24%).

У людей у віці 25-54 років схожі пріоритети — вони також готові купувати одяг і взуття (67%) і замовляти їжу (33%), хоча в їхньому випадку товари для дому та саду знаходяться на третьому місці (31%), а на четвертому — косметика (29%).

Старші користувачі Інтернету у віці 55-74 років рідше купують одяг і взуття (50%), товари для будинку й саду (30%). Однак дуже часто вони замовляють ліки і БАДи (29%), а також книги і друковану пресу (28%), а також косметику (22%).

Євростат також надає цікаву інформацію про транскордонні покупки. В останньому кварталі 2020 року 90% інтернет-покупців здійснювали покупки тільки у своїй країні. Пропозиції продавців з інших країн ЄС найохочіше використовували молоді люди (34%), найрідше — люди у віці від 25 до 54 років (9%), навіть трохи відстаючи від самих вікових користувачів Інтернету (11%).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або