All Retail
Опубліковано

Восени відвідуваність київських ресторанів та кафе зросла на 20% у порівнянні з доковідним періодом

Теги:
ресторан
Фото:
life.bodo.ua

Стрімке наближення Києва до червоної зони спонукає сходити до ресторану, доки це ще можливо.

У вересні-жовтні заклади громадського харчування відвідало в 1,5 раза більше гостей у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, повідомила НВ з посиланням на гендиректорку компанії «Ресторанний консалтинг» Ольгу Насонову.

Крім того, у порівнянні з аналогічним період 2019 року, тобто до пандемії коронавірусу, зараз у ресторани ходять на 20% більше відвідувачів.

Киян не відлякують ані висока смертність третьої хвилі, ані ціни на страви та напої, які з початку цього року зросли на 20-30%.

Навпаки, наближення Києва до червоної зони спонукає сходити до ресторану, доки це ще можливо. Також частіше зазирають до закладів через холодну погоду.

«Чутки про обмеження роботи позитивно позначаються на ресторанному ринку», — стверджує Насонова.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або