All Retail
Опубліковано

Coca-Cola дозволить клієнтам відстежувати доставку в режимі реального часу

Shippeo, один з європейських постачальників рішень для візуалізації транспорту в реальному часі, був обраний компанією Coca-Cola для моніторингу в реальному часі видимості автомобільного транспорту на ринку. На першому етапі було реалізовано рішення, серед іншого в Польщі.

Видимість транспортної мережі Coca-Cola HBC в режимі реального часу дозволить компанії ще більше підвищити ефективність логістики — як внутрішньої, так і зовнішньої — за рахунок поліпшення співпраці з перевізниками — інформує dlahandlu.pl

Впровадження даного рішення направлено на підвищення рівня сервісу при зниженні транспортних витрат. Це стане можливим завдяки більш короткому часу очікування, більшої гнучкості і планування ресурсів.

- Щороку ми перевозимо нашим клієнтам понад 400 тис. повних вантажівок, — говорить Валентин Раду, менеджер по логістичним технологіям і автоматизації в компанії Coca-Cola HBC, додаючи, що «масштаб і складність таких операцій вимагають великих адміністративних зусиль у координації з перевізниками. У такій ситуації обслуговування виняткових ситуацій займає дуже багато часу. «Впроваджуючи рішення Shippeo для забезпечення видимості транспорту в режимі реального часу, ми прагнемо оптимізувати наші логістичні операції, одночасно покращуючи своєчасність доставки нашим клієнтам», — додає він.

- Платформа Shippeo використовує машинне навчання для точного розрахунку різних статусів доставки, які автоматично передаються в режимі реального часу між нашими постачальниками і клієнтами, — продовжує Раду, — забезпечуючи тим самим повну прозорість і обмежуючи кількість дзвінків, електронних листів і інших додаткових дій в офісі. Це дозволяє нашим адміністративним групам зосередитися на більш важливих видах діяльності.

Завершився перший етап реалізації проекту, в якому було задіяно понад 60 перевізників і посередників з Австрії, Румунії, Польщі, Греції, Угорщини та Італії. Швидкість відстеження досягла запланованого порога, і компанія вже використовує аналітику даних для підвищення рівня обслуговування і зростання продуктивності. Реалізація проекту буде продовжуватися протягом 2021 року охоплюючи Болгарію, Чехію, Словаччину, Ірландію, Північну Ірландію, Швейцарію та Україну, а в 2022 році і інші країни.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або