All Retail
Опубліковано

Alibaba запустила онлайн-майданчик allyLikes

Alibaba Group запустила інтернет-магазин із продажу товарів категорії «швидкої моди» allyLikes, націлену на ринки Північної Америки та Європи, у спробі конкурувати з китайським онлайн-брендом Shein.

Інтернет-магазин продає широкий асортимент товарів, від одягу до аксесуарів, за цінами від кількох доларів за футболку до 30 доларів за шкіряну куртку. Товари відправляють до європейських країн, включаючи Францію та Італію, а також до Канади та США — повідомляє belretail.by

Подібно до інших гравців у сфері швидкої моди, allyLikes пропонує понад 500 нових надходжень щотижня. Платформа також набирає інфлюєнсерів для просування бренду.

За даними Sensor Tower, allyLikes все ще знаходиться на ранній стадії розвитку бізнесу: минулого місяця кількість завантажень програми в App Store і Google Play склала менше 10 тис. Для порівняння: додаток Shein було завантажено 5 млн. разів з App Store і 9 млн. разів з Google Play.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або