All Retail
Опубліковано

IV квартал приніс для Alibaba збиток в 836 млн. доларів

Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holding Ltd. в IV фінансовому кварталі зафіксував чистий збиток, зіткнувшись з рекордним штрафом за порушення антимонопольного законодавства.

Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий збиток в січні-березні склав 5,479 млрд. юанів (836 млн. доларів) — передає belretail.by

Збиток обумовлений штрафом в розмірі 18,228 млрд. юанів (2,782 млрд. доларів), який Державне управління з регулювання ринку країни (SAMR) наклало на Alibaba, звинувативши компанію в тому, що вона зловживала домінуючим становищем на ринку послуг онлайн-платформ для роздрібної торгівлі в Китаї.

Розмір штрафу став рекордним в корпоративній історії країни, перевищивши попередній максимум в 975 млн. доларів, які американська Qualcomm виплатила в 2015 році.

Без урахування штрафу та інших разових факторів Alibaba в минулому кварталі отримала прибуток в розмірі 26,216 млрд. юанів (4,001 млрд. доларів). Виручка виросла на 64% і досягла 187,395 млрд. юанів (28,602 млрд. доларів) в порівнянні з 114,314 млрд. юанів роком раніше. Виручка ключового бізнесу в сфері електронної комерції в минулому кварталі виросла на 72%, до 161,365 млрд. юанів, в сфері «хмарних» технологій — на 37%, до 16,761 млрд. юанів.

Річна аудиторія користувачів роздрібних сервісів Alibaba в Китаї збільшилася за квартал на 32 млн. чоловік — до 811 млн. користувачів. За дванадцять місяців показник підскочив на 85 млн. Число користувачів в Китаї, які проявляють активність не рідше разу на місяць і отримують доступ до сервісів з мобільних пристроїв, зросла на 23 млн. за квартал і на 79 млн. за рік і досягла 925 млн. чоловік .

Ринкова вартість компанії з початку поточного року знизилася на 5,5%, за останні дванадцять місяців — збільшилася на 9,2%.

Alibaba володіє найбільшими в Китаї платформами електронної комерції, включаючи найпопулярнішу з них — Taobao. Компанія зводить на цих платформах покупців і продавців, надаючи їм різні сервіси. На Alibaba припадає 80% обороту електронної торгівлі в країні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або