All Retail
Опубліковано

H&M створює «розумний» одяг

Найбільший шведський fashion-ритейлер H&M оголосив про плани створення «розумного» одягу, який контролюватиме пульс, рівень гідратації організму людини та інші показники, повідомляє South China morning Post.

У компанії стверджують, що дана інновація повинна скласти конкуренцію пристроям Apple і іншим брендам побутової електроніки, що носять, — передає belretail.by

Шведська компанія приділяє особливу увагу технологіям у вирішальний момент для швейної промисловості, оскільки люди все частіше переходять від звичайних магазинів до покупок в інтернеті, а бренди швидкої моди піддаються критиці через їх часто негативний вплив на навколишнє середовище.

У цьому контексті H&M також розробляє штучний інтелект, який зможе оптимізувати ланцюжок поставок компанії, скоротивши її вуглецевий слід.

Швейні компанії експериментують із тим, як інтегрувати технології в одяг. Так, Leviʼs спільно з Google випустив серію курток, які використовували Bluetooth в манжетах для звʼязку з вашим смартфоном, а Nadi X виробляє спорядження для йоги, яке використовує вібрацію для покращення вашої техніки.

Під час пандемії H&M у партнерстві з компанією Boltware, що спеціалізується на технологіях моди, створили джинсову куртку, що імітує обійми. Споживачі могли проголосувати за розробку дизайну, але попит був недостатнім, щоб випустити продукт у маси.

Для порівняння, пристрої, що носяться від таких гігантів, як Apple, пережили справжній бум. Розумний годинник Apple був одним з найбільш швидко зростаючих сегментів компанії.

Водночас директор з технологій Алан Беме повідомив, що H&M зіткнеться з певними проблемами у спробі широкого впровадження такої продукції в найближчому майбутньому — створення одягу, який може синхронізуватися з 5G, буде утрудненим у країнах з низьким рівнем проникнення мережі.

Індустрія моди стикається з великими проблемами через жорсткі кліматичні вимоги. Згідно з некомерційною програмою Global Fashion Agenda, у 2018 році на неї припадало близько 4% усіх парникових газів, які виробляють люди. Якби галузь була країною, вона була б четвертим за величиною джерелом викидів у світі після Китаю, США та Індії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або