All Retail
Опубліковано

Diageo хоче збільшити частку ринку на 50%

Група Diageo очікує зростання продажів у найближчі кілька років і сподівається, що такі бренди, як Baileys, Johnnie Walker, Smirnoff та Tanqueray, збільшать свою частку ринку на 50%.

Британська група виробників алкогольних напоїв розраховує на зростання обороту на 16% у першій половині 2022 фінансового року, яке завершиться у червні. Наприкінці десятиліття група сподівається збільшити свою частку ринку вдвічі (з 4% до 6%), пише Retail Detail

Diageo отримала вигоду від скасування обмежень, повʼязаних з Covid, у багатьох країнах, оскільки повторно було дозволено відкривати бари та продажі різко зросли. Тим не менш, компанія бере до уваги можливість запровадження нових обмежень, оскільки в багатьох країнах кількість позитивних тестів на Covid зашкалює.

У наступні чотири роки виробник алкогольних напоїв очікує на зростання від 5 до 7%, але заявляє, що зростання інфляції може знизити його результати.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або