All Retail
Опубліковано

Більшість українців не вірять знижкам до «Чорної пʼятниці» — опитування Rakuten Viber

Теги:
розпродажі
Фото:
innotechnews.com

Минулого тижня українців накрив шквал пропозицій зі знижками від магазинів та брендів.

Але чи вірять в Україні, що купувати товари у «Чорну п’ятницю» вигідно, або ж вважають, що це маркетинговий хід? Rakuten Viber вирішив дізнатись у своїх користувачів, як вони ставляться до головного дня шопінгу.

Згідно з опитуванням в офіційній спільноті Viber про платежі, голоси учасників розподілились наступним чином:

  • Переважна більшість опитаних — понад 70% — заявили, що скептично ставляться до акційних пропозицій у рамках «Чорної п’ятниці» та «Кіберпонеділка». Вони вважають, що насправді цими днями не буває грандіозних знижок, та чекають, поки «шопінг-бум» завершиться.
  • Близько 20% учасників опитування вважають за краще мінімально витрачати кошти та купують в акційні дні пару корисних дрібниць.
  • 6% зізнались, що у їхньому місті знижок до «Чорної п’ятниці» не було.
  • І тільки 4% відповіли, що очікують на такі дні зі знижками та навіть планують свої покупки завчасно.

Опитування проводилося 28-30 листопада. Всього в опитуванні взяли участь понад 2200 осіб.

Про Rakuten Viber

Viber — комунікаційна платформа для дзвінків та обміну повідомленнями, що дозволяє людям залишатися на зв’язку, ким би вони не були і де б не знаходилися. Згідно з дослідженням Kantar CMeter, на 97% смартфонів в Україні встановлено мобільний додаток Viber.

Viber — найпопулярніший месенджер в Україні за даними InMind, входить у ТОП-3 найпопулярніших додатків (згідно Kantar CMeter).

Мільйони людей відправляють один одному безплатні текстові повідомлення у Viber, роблять відеодзвінки, спілкуються у групових чатах, взаємодіють з улюбленими брендами та відомими людьми, а також стежать за їх оновленнями. Ми гарантуємо своїм користувачам свободу і безпеку спілкування за допомогою наскрізного шифрування даних.

Viber є частиною міжнародної групи Rakuten Inc. (Японія), світового лідера у сфері електронної комерції та фінансових послуг.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або