All Retail
Опубліковано

Ан­глій­ський «Ар­се­нал» — без­за­пе­ре­чний лідер за ці­на­ми на до­ма­шньо­му ста­діо­ні

Футбольний клуб «Арсенал» із Лондона, незважаючи на відсутність гучних перемог останніми роками, залишається головним обурювачем спокою фанатів, які планують придбати сувеніри та їжу на домашній арені «канонірів».

В Англії порівняли ціни на продукти харчування та сувеніри по всіх футбольних домашніх стадіонах країни — починаючи з Премʼєр-ліги, і до Ліги 2 — четвертого за силою футбольного дивізіону. І вже п’ятий рік поспіль пальму першості за вартістю товарів у цьому рейтингу утримує лондонський «Арсенал», керівництво та менеджмент якого довгий час вважалися найекономнішими і скупими в англійському футболі — пише belretail.by

Для порівняння, набір для перекусу в кафе на стадіоні «Арсеналу», до якого входять чизбургер та картопля фрі, коштує 18 фунтів стерлінгів, причому ця ціна позиціонується як акційна. У той же час, аналогічний «кулінарний мікс» на стадіоні іншого клубу англійської Премʼєр-ліги — «Саутгемптона» коштує всього на 9.50 фунтів стерлінгів, тобто майже вдвічі дешевше.

Дорожче за інші клуби АПЛ «каноніри» продають і свою сувенірну продукцію в день матчу. У середньому сувеніри із символікою «Арсеналу» коштують на 8-10% дорожче, ніж аналогічні товари інших клубів-конкурентів лондонців у Премʼєр-лізі. А в клубах менш високого рівня — у Чемпіоншипі, Лізі 1 та Лізі 2, ціни бувають і на 60-70% нижчі, ніж у "Арсеналу«.

Невтішні результати «пушкарів» за останні роки не заважають їхнім власникам, серед яких головним утримувачем акцій є американський бізнесмен Стен Кренке, підтримувати високі ціни на товари із клубною символікою та їжу на домашньому стадіоні у день матчів. Хоча багато вболівальників уже неодноразово висловлювали негативну позицію щодо такої цінової політики на тлі невтішних турнірних показників команди.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або