All Retail
Опубліковано

Британський Tesco випередив конкурентів у святковий час

Теги:
Tesco
Фото:
https://placetech.net

Tesco, найбільша британська група супермаркетів, випередила своїх основних суперників на Різдво, досягнувши найвищої частки на продуктовому ринку з січня 2018 року, свідчать дані галузі в середу.

Дослідники ринку повідомили, що продажі продуктів Tesco за 12 тижнів до 26 грудня впали на 0,9% у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року, коли кілька регіонів Великобританії зіткнулися з обмеженнями через COVID-19, що призвело до збільшення продажів продуктів харчування. За два роки продажі Tesco зросли на 10,1%.

Його частка на продуктовому ринку Великобританії зросла на 0,6% до 27,9%, що є рекордом за чотири роки.

У конкурентів Sainsbury’s, Asda і Morrisons продажі впали на 4,4%, 3,9% і 6,5% відповідно за 12-тижневий період порівняно з 2020 роком.

У жовтні Tesco підвищила свій прогноз прибутків на весь рік. Деякі аналітики вважають, що оператор може знову підвищити цей показник, коли опублікує інформацію про торги 13 січня.

Загальний обсяг продажів продуктів у Великобританії склав 31,7 мільярда фунтів стерлінгів (42,9 мільярда доларів) за 12-тижневий період, що на 3% менше, ніж у 2020 році, але на 8% більше, ніж у 2019 році.

"Дані свідчать про те, що, хоча цього року у Великобританії не було офіційних (COVID-19) правил, багато людей знову святкували вдома завдяки Omicron", — сказав Фрейзер МакКевітт, керівник відділу роздрібної торгівлі та споживчої інформації Kantar.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або