All Retail
Опубліковано

Shopping Index фіксує зростання галузі рітейла — у грудні трафік покупців виріс майже на 30%

2021 рік український рітейл закінчив з обнадійливими результатами. Watcom.Україна проаналізував динаміку Shopping Index 2021 під час передноворічних продажів та зафіксував зростання трафіку відвідувачів торговельних закладів майже на 30% з 1 по 31 до грудня та в середньому на 6,67% до аналогічного періоду 2020 року.

Дані, отримані Watcom.Україна, свідчать про поступову стабілізацію ринка та дозволяють обережно прогнозувати подальше поліпшення становища галузі у 2022 році.

Зростанню сприяли як економічні, так і соціальні фактори, а також якісний маркетинг операторів ринку.

Серед економічних: високий рівень ВВП в Україні, стабільність банківської системи, відновлення співпраці з міжнародними інституціями (МВФ). За даними Держстату, Україна закінчила 2021 рік з рекордно високим ВВП у майже 200 млрд доларів США, економіка за 9 місяців 2021 року зросла на 2,2%, що позначилося як на оплаті труда, так і на позитивних очікуваннях населення. Банківська система України демонструвала фінансову стійкість — за попередніми даними станом на 1 січня 2022 року міжнародні резерви України досягли 30 940,9 млн дол. США. що на 6% більше ніж торік.

Серед соціальних факторів можна виділити адаптацію споживачів та операторів ринку до нової реальності — згідно з щорічним глобальним дослідженням ринку роздрібної торгівлі Deloitte в період новорічних свят, тривога щодо пандемії COVID-19 дещо знизилася, що сприяло покращенню споживацьких настроїв та збільшенню бюджетів на покупки.

"Передноворічні продажі у 2021 році відбулися прогнозовано успішно. Якщо аналізувати трафік, можемо констатувати, що зростання почалося на 2 тижні раніше ніж минулого року, фактично спостерігаємо його ще з початку листопада зі стабільним приростом у середньому на 4-6% щотижня.

Найбільш вдалим для ритейлу видався 50 тиждень (приріст до попереднього тижня — 12,45%, до аналогічного періоду 2020 року — 14,05%), коли споживачі активно відвідували торгпвельні заклади та готувалися до дня святого Миколая й Різдва, які, традиційно, широко святкуються в Україні. Сподіваємося на продовження позитивних трендів у галузі і у 2022 році — всі передумови для цього є", — коментує результати передноворічного трафіку директор Watcom.Україна Сергій Бондар.

Довідка

Watcom.Україна — експерт в області оцінки та аналізу потоків відвідувачів. Компанія з 1999 року забезпечує повний спектр послуг в області shopper marketing: від збору і аналізу даних до рішень по оптимізації і розвитку бізнесу, а також послуг консалтингу в галузі рітейлу.

Shopping Index Україна — це динаміка відвідуваності торгівельних закладів України в порівнянні з попереднім тижнем і аналогічним періодом минулого року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або