All Retail
Опубліковано

PROSTOR продовжує експерименти з концептами «one dollar store»

Один з провідних дрогері-операторів України продовжує пробувати себе в інших рітейл-напрямках.

Мережа PROSTOR - один з найбільших рітейлерів сегменту "дрогері" в Україні. На кінець 2021 г. нараховує 420 торгових точок, розташованих в 24 областях України.

Пілотні проекти мережі PROSTOR у форматі «dollar store» ознаменувались відкриттям магазину «IЗI» у вересні 2021 року у Дніпрі. Очевидно, за задумом акціонерів, новий формат повинен був збільшити потік клієнтів і частково вирішити питання конкуренції магазинів площею 150-200 м².

Як показав час, у компанії «Стиль Д» (управляє мережею магазинів PROSTOR) вирішили не зупинятись на досягнутому і продовжили експерименти у цій ніші.

Нещодавно Артем Рєтін, співзасновник компанії з управління комерційною нерухомістю Retail.Pro, на своїй сторінці у Facebook поділився роздумами щодо нового магазину «Супрайс», який відкрився Дніпрі за адресою: вул. Янтарна, 88-А. Судячи з інформації на фіскальному чеку, розвитком цього концепту займається вже згадане ТОВ "Стиль Д«.

В свою чергу, на онлайн-сервісі пошуку інформації щодо об’єктів інтелектуальної власності iprop-ua.com містяться підтверджуючі дані про те, що заявку на реєстрацію ТМ «Супрайс» подало саме ТОВ "Стиль Д«.

В цілому, якщо проводити аналогію із «ІЗІ», то зміни відбулися як у назві, так і у внутрішній навігації магазину: зокрема, в магазині «Супрайс» з’явився ton of voice у форматі назв на китайських торговельних майданчиках та проходи між стелажами, які були збільшені до 1,8 м. На думку Артема Рєтіна, ідея назв у стилі «ціна дивувати супер», «щітка купувати, ціна дивувати», «вода лити, ціна дивувати» — цікава і креативна, але такий елемент брендбуку може здатись і незрозумілим для пересічного покупця.

Очевидно, що головним завданням на етапі формування концепції магазинів було підібрати «правильний» асортимент товарів. Після відкриття «Супрайс» навіть візуально помітно , що перелік товарів розширюється та змінюється в кращу сторону.

В цілому, у Retail.Pro протестували цей магазин і підтвердили, що покупцям подобається — а це важливий фактор для орендодавця.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або