All Retail
Опубліковано

Lidl підкорює Францію, але E.Leclerc, як і раніше, лідер ринку

Теги:
AR ексклюзив
Lidl
Carrefour
Auchan
Франція
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Напередодні Різдва Lidl значно випередив конкурентів на французькому продовольчому ринку. Згідно з останніми даними Kantar, за цей час Aldi також збільшив свою частку.

За період з 29 листопада до 26 грудня 2021 р. Lidl зафіксував зростання на 0,6%, збільшивши свою частку ринку до 6,9%. За цей період дискаунтер залучив 450 тис. нових домогосподарств, продовжуючи зміцнювати лояльність клієнтів, — інформує dlahandlu.pl

Мережа Aldi, яка виросла на 0,4%, досягла 2,7% частки на французькому ринку та охопила близько 900 тис. додаткових нових домогосподарств, багато з яких були клієнтами Leader Price.

Останній період минулого року був успішним для E. Leclerc: лідер французького ринку збільшив свою частку на 0,3% до 22,9%, збільшивши як кількість покупців, так і лояльність споживачів.

Carrefour набрав 0,2% і досяг 20,2% частки ринку завдяки формату Carrefour Market (+0,1%) та Carrefour Proximity (+0,1%).

Напередодні Різдва французькі домогосподарства витрачали у супермаркетах на 1,3% менше у річному обчисленні, але витрати зросли на 2,8% порівняно з тим самим періодом 2019 року, до пандемії.

За даними Kantar, канал магазинів біля дому та онлайн-канали виросли за цей період на 0,2%, у той час як доставка до дому значно зросла (+25% у вартісному вираженні).

За весь 2021 мережа Auchan скоротила свої акції на 0,3% до 9,4%, а Casino на 0,6% — до 7,7%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або