All Retail
Опубліковано

METRO AG оголосила про впровадження нової бізнес-стратегії «sСore» з амбітними цілями до 2030 року

Теги:
Metro
Фото:
tomfoto.de

У рамках Дня інвестора провідна міжнародна торговельна оптова компанія METRO представила свою нову стратегію зі зростання «sCore». У найближчі роки компанія має на меті прискорити темпи свого зростання, максимізувати ціннісні пропозиції та посилити свої позиції провідного оптового гравця ринку харчових продуктів у світі до 2030 року.

Назва оновленої стратегії поєднує в собі комбінацію англійських слів «score» (кількість набраних балів), що символізує досягнення заявлених цілей, та «core» (ядро) — сильне оптове ядро METRO. Завдяки цим амбіціям компанія прагне збільшити обсяг продажів до понад 40 мільярдів євро до 2030 року і EBITDA до понад 2 мільярдів євро. У рамках бізнес-стратегії, METRO планує інвестувати в розвиток бізнесу до 2,5% від загального обсягу продажів до 2025 року, а після поступово зменшувати цю суму до 1,5% від загального обсягу продажів. Щодо довгострокової перспективи, компанія збирається згенерувати вільний грошовий потік в розмірі 0,6 млрд євро у 2030 році.

Провідна міжнародна торговельна оптова компанія зосередиться на обслуговуванні професійних клієнтів та розширить свою омніканальну модель.

Оновлена бізнес-стратегія METRO складається з трьох основних елементів:

  • фокус на оптову торгівлю для професійних клієнтів;
  • значне розширення омніканальної бізнес-моделі;
  • розвиток нового бізнесу.

Це означає постійне удосконалення асортименту для задоволення всіх потреб професійних клієнтів. Крім того, планується збільшити продажі каналу FSD (доставки товарів професійним клієнтам) більш ніж втричі, а продажі на онлайн-маркетплейсі METRO MARKETS —на понад 3 мільярди євро. Розвиток нового бізнесу передбачає розширення концепції франшизи для клієнтів-трейдерів і подальший розвиток бізнесу з ключовими клієнтами сфери HoReCa. Як результат, бізнес-модель торговельно-оптової компанії ще більше зосередиться на професійних клієнтах, на які припадає понад 80% продажів. Крім того, METRO продовжуватиме фокусуватися на сталому розвитку бізнесу. Основними цілями стратегії зі сталого розвитку METRO є досягнення кліматичної нейтральності до 2040 року, уникнення пластикових і харчових відходів, а також продовження розширення асортименту екологічно чистих продуктів.

«Наша бізнес-стратегія «sCore» ґрунтується на зростанні основного бізнесу METRO — оптової торгівлі продуктами харчування для професійних клієнтів. Завдяки нашій багатоканальній бізнес-моделі, концепціям франшизи та діджитал-рішенням, METRO має правильні відповіді на зміни, які наразі відбуваються у сфері HoReCa та бізнесі трейдерів, — коментує Штефан Ґройбель, генеральний директор METRO AG. — У той же час наш ринок залишається надзвичайно привабливим завдяки своїй масштабності, зростанню та високому рівню сегментування. Таким чином, METRO відіграватиме значну роль у майбутній консолідації оптового сектору. Ми вже випередили зростання ринку за останні місяці, досягнувши рекордних продажів у багатьох країнах. Тепер мова йде про послідовне впровадження нашої стратегії. Наше зростання буде, переважно, органічним і фінансуватиметься за рахунок операційного бізнесу. Завдяки нашій бізнес-стратегії «sCore», ми створюємо додаткову цінність для наших клієнтів та співробітників, для інвесторів і для суспільства".

Основою для впровадження оновленої бізнес-стратегії METRO є послідовний фокус усіх процесів та пропозицій на професійних оптових клієнтів. METRO має намір до 2030 року збільшити частку продажів професійним клієнтам (HoReCa і трейдерам) до понад 80% (зараз ця частка становить 66%).

Оптова торгівля для професійних клієнтів буде ефективною, надійною та професійною. Це означає, що асортимент, характеристики продукту, презентація та упаковка відповідатимуть виключно потребам професійних клієнтів. Особливо це стосується продукції власних торгових марок METRO. У найближчі роки компанія планує збільшити частку продажів власних торгових марок до понад 35% (зараз ця частка становить 17%).

Ціни мають залишатися стабільно нижчими за роздрібні. Таке управління портфелем є ключовим для оптової спрямованості компанії та таким, що дозволить METRO підвищити як актуальність своїх пропозицій, так і ефективність для професійних клієнтів, і в такий спосіб створить ідеальну основу для успішного багатоканального бізнесу.

METRO Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 18 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2020/2021 фінансовий рік (жовтень 2020 р. – вересень 2021 р.) склав 790 млн. євро. METRO Україна входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua 

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 17 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 8 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія предста

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або